کد خبر 1512232
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
واکنش روسیه به کودتا در نیجر

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به وقوع کودتا در نیجر اعلام کرد: مسکو از طرف‌های درگیر در تحولات جاری در نیجر می‌خواهد تا از توسل به‌زور خودداری کنند.

به گزارش مشرق، «ماریا زاخارووا» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز پنجشنبه در بیانیه ای در ارتباط با موضوع وقوع کودتا در کشور نیجر اعلام کرد: مسکو از طرف‌ های درگیر در تحولات جاری در نیجر می‌ خواهد از توسل به زور خودداری کنند.

در بیانیه صادره از سوی سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این خصوص اضافه شده است که «طرفین در نیجر همه مسائل مورد اختلاف را از طریق گفتگو حل و فصل کنند».

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پرشیا:فدراسیون فرهنگها IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    4 1
    عصر کلونیالیسم با همه خسارات کلان به فرهنگهای زمين، سرانجام اما پایان یافته، اجازه دهید اقوام و فرهنگهای بومی آفریقا به فرهنگ دیرین خود باشند و قبایلی همچون ماسایی که بسیار تک و خاص و اصیل و قدیمی هستند بهترست همچنان باقی بمانند. تحمیل مذاهب بر آنها معادل انقراض گونه های فرهنگی خاص آفریقاست. بیایید دایره حرص و آز و انحصار فرقه خود را چنان وسیع نکنید که گونه های فرهنگی محو شوند، چون این همانا خصلت بارزه و از نشانه های صهیونیسم تاریخیست. سپاس
  • پرشیا IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    6 0
    تحمیل مذهب بیگانه به قبیله ماسایی همچون هر عامل نفوذی و تهاجم فرهنگی که موجب انقراض قبایل آفریقاست، محکوم‌ است! قبایل فرهنگی خاص همچون ماسایی و سایرین حق بقا دارند. به حق بقای فرهنگها احترام بگذارید. چرا هیچ حقی برای استمرار ددر از تحمیل فرهنگهای ما و جهان قائل نیستید؟ قوم بالذات مهاجم هستید شما تازیان که عظمت پرشیا و فرهنگهایمان را تخریب کرده و دیگر مهم هم نیست در چه نقابید. خودتان که مظهر تهاجم بی فرهنگی بودید. بس است تحمیق و تحقیر و توبیخ و تکفیر و کشتار و غارت و استثمار فرهنگها به بهانه انواع جاهلیت مقدس‌ و مدرن که دو روی سکه انحصارات صهیونیستی دوران برده داری هستید. به خیالتان واضح نیست از چه جنسید و کدامین شجر اشغالگران زورگوی تاریخ؟! از روز روشن تر هست برای همگان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس