کد خبر 1512265
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
نقش حیاتی دولت «بایدن» در هر ۲ حمله مرگبار به پل کریمه

«سیمور هرش» روزنامه‌نگار تحقیقی اعلام کرد که شواهد نشان می‌دهند که دولت «بایدن» در هر ۲ حمله مرگبار به پل کریمه نقش حیاتی را ایفا کرده است.

به گزارش مشرق، «سیمور هرش» روزنامه‌ نگار تحقیقی بر این باور است که با اشاره به سخنان یک مقام آمریکایی می توان نتیجه گرفت: دولت «جو بایدن» در هر ۲ مورد حمله به پل کریمه با استفاده از فناوری آمریکایی نقش مهمی را ایفا کرده است.

بر اساس اعلام این رسانه، این روزنامه‌ نگار تحقیقی در این باره ادامه داد که دولت «بایدن» در جریان این دو حمله، فناوری لازم را در اختیار اوکراین قرار داد.

مقاله وی به نقل از یک مقام آمریکایی اضافه می کند: آمریکا به احتمال تلافی روسیه فکر نمی کند. اوکراین دارو و نفت روسیه را تحت پوشش توافق غلات دریای سیاه به اروپا ارسال کرد.

«سیمور هرش» افزود: ارتش ایالات متحده و اوکراین دیگر در مورد موفقیت آینده در ضدحمله پیش بینی نمی کنند؛ زیرا روسیه در میدان نبرد برتری آشکاری دارد.

این در حالیست که «مارات خوسنولین» معاون نخست وزیر روسیه دو هفته پیش اعلام کرد که داده های اولیه حاکی از آن است که زیربنای ساختاری پل کریمه، در جریان حملات امروز، آسیب ندیده است.

معاون نخست وزیر روسیه تاکید کرد که طی ساعات آینده درباره احتمال از سرگیری رفت و آمد خودروها از طریق پل کریمه تصمیم گیری خواهد شد.

ساعاتی پس از انتشار خبر وقوع انفجار در پل کریمه که در پی آن ۳ غیرنظامی کشته و زخمی شدند، سازمان جاسوسی اوکراین با انتشار آهنگی محلی که در آن به یک «پل» اشاره شده، به طور غیرمستقیم مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.

پل کریمه موسوم به «کِرچ»، شبه‌جزیره کریمه که سال ۲۰۱۴ با برگزاری همه‌پرسی به خاک مسکو الحاق شد را به روسیه متصل می‌کند؛ پاییز پارسال نیز ارتش اوکراین این پل را منفجر کرده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمیر IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 4
    شماها هم اگر طعم کوکائین اوکراینی را میچشیدید مثل من طرفدارش میشدید، 💙💛🤧
  • پری مجرد44 ساله IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 3
    هر جا بحران و تخریب و جنگی هست نام آمریکا(=قوم لوط) می درخشد
  • عمیر IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 0
    زنده باد اوکراین و رهبرش که دلقکی بیش نبود ولی قهرمان شد برای مردمش و از اونطرف قهرمان پوشالی بود که بعد جنگ دلقک شد زنده باد اوکراین 💙💛👊 !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس