کد خبر 1513046
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
اهدای مجوز حرفه‌ای پرسپولیس، تراکتور و نساجی

مسوولان فدراسیون فوتبال، مجوز حرفه‌ای و مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتور و نساجی اهدا کردند.

به گزارش مشرق، صبح امروز یکشنبه پس از جلسه سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای، از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون و مصطفی زارعی رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای، لوح مجوز حرفه‌ای و مجوز حضور پرسپولیس و تراکتور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور و اهدا شد.

سپس گواهی مجور حرفه‌ای باشگاه نساجی مازندران به خانم طریقتی نماینده باشگاه نساجی در حضور صادق درودگر مدیرعامل باشگاه اهدا شد.

به گفته هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال تنها ۱۰ باشگاه لیگ برتری امسال موفق شدند مجوز حرفه‌ای دریافت کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    طبق قانون AFC یه ارگان صاحب دو تیم نباید باشه. دوستان به وضوح و تابلو بازی های فراوان و به اسم مدیریت نالایق استقلال را فدا کردن تا پرسپولیس مجوز بگیرد در حالی که مدیر دو تیم کارمند یه جاست و پول ها هم از یه جا میاد، اسپانسر مشترک هم که باید فقط به یک طرف پول بده. کمیته داوران هم زیر مجموعه همین صاحب پرسپولیسه و سازمانی هم که قراردادها رو ثبت میکنه زیرمجموعه همین جاست. حساب کنید بازرس میفرستن برای کنترل قراداد بقیه و خودشون قرارداد 100 میلیاردی رو 15 مینویسن. کل ستاره های لیگ هم که همه عاشق پیراهن لنگ هستن و مجانی بازی میکنن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس