تاج: راغبیم که استقلال هم مجوز حرفه‌ای بگیرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: راغب هستیم که باشگاه استقلال هم مجوز حرفه‌ای بگیرد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در در حاشیه جلسه اهدای مجوز حرفه‌ای به باشگاه‌ها، اظهار داشت: 6 باشگاه لیگ برتری مجوز حرفه‌ای گرفتند. به نمایندگی از AFC گواهینامه‌شان را دادیم. 2 باشگاه بانوان و 2 باشگاه لیگ یکی مجوز حرفه‌ای گرفتند.قطعا می‌دانم که برای سال آینده بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر مجوز حرفه‌ای خواهند گرفت. امسال جدی شد. مطمئنا همه روالشان را بر این قرار می‌دهند که به آیین نامه‌های مجوز حرفه‌ای عمل کنند.

وی افزود: بعضی از باشگاه‌ها بدهی‌هایشان را دیر دادند و نتوانستند مجوز حرفه‌ای بگیرند ولی مطمئنم سال آینده باشگاه‌های مهم کشور حتما مجوز حرفه‌ای می‌گیرند. خودم با استقلال جلسه دارم. پریروز یک نشست داشتم و امروز هم ممکن است نشستی داشته باشم. استقلال یکی از باشگاه‌هایی است که خیلی راغبیم مراحل را طی کند و مجوز حرفه‌ای را بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مطمئنم سال آینده این اتفاق خواهد افتاد. بقیه باشگاه‌ها هم به همین شکل، از 16 باشگاه 10 باشگاه مجوز حرفه‌ای نگرفتند و این برای ما خوب نیست. باید حتما مجوز بگیرند و این اتفاق می‌افتد. در فوتسال، سال آینده شروع می‌شود. فکر می‌کنم ما بیشترین باشگاه را در آسیا داشته باشیم تا بتوانیم مجوز حرفه‌ای بدهیم. فوتبال ساحلی هم همینطور است ولی امسال الزامی نبود. سال آینده الزامی است.

وی در خصوص اینکه زارعی اعلام کرده شاید VAR از سال آینده ملاک باشد، گفت: این مساله‌ای است که باید 100درصد در لیگ ما اجرایی شود. یک ضرورت و قانون است. قانون امسال الزامی نیست ولی ضرورتش صددرصد وجود دارد. با شرکت چشم انداز پیش می‌رفتیم. شرکتی که با آن‌ها کار می‌کرد EBS بود. اواخر کار نامه‌ای نوشت که چون بیش از 12 درصد تجهیزات من آمریکایی است نمی‌توانم این را بدهم. به فیفا متوسل شدیم و خود من در حال مذاکره هستم. خوشبتختانه فیفا دنبال این است که کل دستگاه‌ها را از EBS تحویل بگیرد و یکجا تحویل ایران بدهد. این یک کار قانونی است و می‌شود انجام داد. دنبال این هستیم.

تاج با اشاره به تامین پول VAR، گفت: از طریق حمید سجادی به معاون اول رئیس جمهور نامه زدیم که EBS خواهان تحویلِ یکجای 2 میلیون و 300هزار دلار است تا دستگاه‌هایی که برای ورزشگاه‌هایی که پیش بینی کردیم را بدهد. این پول ضروری است. 2 جلسه هم با مسئولان وزارت ورزش به ریاست جمهوری رفتیم. به خاطر ضرورتش کلی بحث کردیم که این پول تحویل داده شود. تا الان تحویل نشده اما موضوع فیفا همچنان موجود است. یعنی به صورت جدی دنبال می‌کند. همکاران من، هم دبیر کل هم بین الملل و خزانه دار به سوئیس رفتند. با مسئولین فیفا مذاکره داشتند. فیفا نامه بسیار خوبی داده است که این مشمول تحریم نیست و باید این اتفاق برای کشور بیفتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هه IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    7 0
    شما شر نرسان به خیر شما امیدی نیست
  • نبی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    6 0
    آها پس پارسال راغب نبودی!!!....بی....
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    1 0
    ببیند از نظر دستور زبان فارسی و ادبیات و البته علم روانشناسی وقتی کسی از کلمه راغب استفاده میکنه یعنی چندان هم دوست نداره این اتفاق بیفته. وقتی کسی میگم راغبم این کلام و جمله در ضمن خورش عدم رغبت رو هم داره. اینم یه نمونه دیگه از اشکار شدن اینکه دستهای تو کاره که استقلال را ضعیف نگه دارند.
  • رضا IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    2 0
    نه بابا!!! آدم که از دروغ گفتن حناق نمی گیره آقا مهدی پرسپولیسی ها!!!
  • رضا IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    2 0
    ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان!! لطفا برای تیم سوگلی تان تلاش کنید. 85 میلیون ایرانی هوادار استقلال می دانند که شما هیچ رغبتی ندارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس