کد خبر 1513228
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
کمک فدراسیون به باشگاه استقلال/ آبی‌ها به آسیا بازمی‌گردند

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد فصل آینده مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال صادر خواهد شد.

به گزارش مشرق، استقلال که به عنوان قهرمان لیگ بیست و یکم به لیگ قهرمانان آسیا راه یافته بود، به دلیل عدم پرداخت بدهی استراماچونی موفق به دریافت مجوزی حرفه‌ای نشد تا از این رقابت‌ها هم کنار گذاشته شود.

اما روز گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، پس از پایان پایان نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌ها و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد جلساتی را مسئولان باشگاه استقلال برگزار کرده و این باشگاه قطعا سال آینده مجوز حرفه‌ای دریافت خواهد کرد.

تاج اظهار داشت: همان‌طور که اطلاع دارید ۶ باشگاه لیگ برتری مجوز حرفه‌ای گرفته بودند که ما امروز به نمایندگی از AFC گواهینامه‌هایشان را دادیم. دو باشگاه بانوان و دو باشگاه لیگ یکی هم مجوز حرفه‌ای گرفتند. من می‌دانم که قطعا برای سال آینده بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر، مجوز حرفه‌ای خواهند گرفت. امسال مقداری جدی‌تر شد و من مطمئنم امسال همه روال‌شان را قرار می‌دهند که به آیین‌نامه‌های مجوز حرفه‌ای عمل کنند. بعضی از باشگاه‌ها بدهی‌هایشان را دیر دادند و نتوانستند مجوز حرفه‌ای بگیرند اما مطمئنم سال آینده باشگاه‌های مهم کشور مجوز حرفه‌ای خواهند گرفت‌.

او در خصوص شرایط باشگاه استقلال توضیح داد: من دو روز قبل نشستی با باشگاه استقلال داشتم و ممکن است یک نشست دیگر هم داشته باشم اما در مجموع استقلال یکی از باشگاه‌هایی است که ما راغب هستیم حتما مراحل مجوز حرفه‌ای را طی کند. حتما این کار انجام خواهد شد و من مطمئنم سال آینده این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنان عنوان کرد: از ۱۶ باشگاه، ۱۰ باشگاه مجوز حرفه‌ای نگرفتند و این برای لیگ ما خوب نیست. این باشگاه‌ها هم باید حتما مجوز حرفه‌ای بگیرند و این اتفاق حتما رخ خواهد داد. بحث فوتسال هم سال آینده آغاز می‌شود و من فکر می‌کنم ما آنجا هم بیشترین باشگاه را در آسیا داشته باشیم که بتوانیم مجوز حرفه‌ای بگیریم. فوتبال ساحلی هم به همین شکل است اما این دو رشته امسال الزامی نبود و سال آینده الزامی خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    4 1
    مافیای لنگی سال بعد مجوز حرفه ای به استقلال می دهد ولی آن قدر تیم را ضعیف کردن و در ادامه لیگ با داوری و حاشیه های دیگر نمی گذارند بیشتر از پنجمی نصیب استقلال شود تا بخواهد به آسیا برود
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    4 1
    لعنتی ها خودتون باعث حذف استقلال کبیر شدید.
  • رضا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    4 1
    ما را به خیر تو امید نیست! شر مرسان!! .متاسفانه ما در ایران فدراسیون فوتبال نداریم فدراسیون لنگ داریم!!
  • حامد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    1 0
    امیدواریم هر کسی که به استقلال و هوادارانش خیانت میکنه خیر و خوشی تو زندگیش نبینه
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    1 1
    همه چیز در خدمت لنگه، حتی اسپانسر مشترک یه قرون به اینور نباید بده! استادیوم مشترک، مالک مشترک و ... همه برای لنگه.
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    1 1
    مافیای فوتبال ایران و همدست نجس های لنگ حکومتی جیب ما را نزنه کفایت میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس