ولایتی: جبهه مقاومت توانسته با اتحاد توطئه‌های دشمنان و اهداف شوم آنان را خنثی کند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: جبهه مقاومت توانسته است با اتحاد و کنار یکدیگر بودن توطئه‌های دشمنان و اهداف شوم آنان را خنثی کند و به پیروزی‌های فراوانی دست یابد.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه در تهران در خصوص مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی و همکاری‌های فیمابین دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار ولایتی ضمن خوش‌آمدگویی، گفت: توسعه روزافزون روابط ایران و سوریه در تمامی ابعاد مورد توجه جدی قرار دارد که می‌تواند نقش مهمی را در حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی به دنبال داشته باشد و خرسندیم که روند همکاری‌ها و فعالیت‌ها در این چارچوب گسترش می‌یابد.

وی تأکید کرد: جبهه مقاومت توانسته است با اتحاد و کنار یکدیگر بودن توطئه‌های دشمنان و اهداف شوم آنان را خنثی کند و به پیروزی‌های فراوانی دست یابد و بی‌تردید پس از این نیز، موفقیت‌های بیشتری را کسب خواهد کرد.

ولایتی تصریح کرد: سوریه نماد مقاومت بوده و نقش رئیس‌جمهور آن کشور تعیین‌کننده و موجب عزت جمهوری عربی سوریه در مقابل تهاجمات صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها به رهبری آمریکا بوده است.

«فیصل مقداد» نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار تأکید کرد: لازم می‌دانم از مواضع محکم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از سوریه و جبهه مقاومت تقدیر و تشکر نمایم و دیدار مجدد شما کمک خواهد کرد که با یک هماهنگی بهتر و روحیه بالا، مسیر توسعه همکاری‌ها را دنبال نماییم و تاکنون در ملاقات‌های مختلف که داشتیم توصیه‌های شما در مورد مسائل و روابط دوجانبه برای ما راهگشا بوده است.

وزیر امور خارجه سوریه تصریح کرد: علی‌رغم همه چالش‌ها و مشکلات به برکت دوستی با جمهوری اسلامی ایران همچنان احساس قدرت و همواره به دوستی و حمایت جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    0 0
    این سوریه چرا بازارشو داده دست ترکیه
    • US ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      0 0
      ارمنستان هم همین کار رو کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس