رئیسی

رئیس جمهور با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در ارتباط با سکوهای فناوری گفت: برخورد با تخلف ضروری است، اما اعمال محدودیت برای این سکوها راه‌حل صحیح مواجهه با تخلفات نیست.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیئت دولت که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد، افزایش تولید نفت را که به واسطه تلاش متخصصان و کارکنان تلاشگر شرکت نفت حاصل شده است، شایسته قدردانی دانست و گفت: با توجه به برخی گزارش‌ها درباره طولانی شدن فرآیند اجرای برخی قراردادها در مجموعه شرکت نفت، ضروری است تمهیدات لازم برای کوتاه‌تر شدن این فرآیند اندیشیده شود.

رئیس جمهور همچنین با تاکید بر تلاش برای به نتیجه رسیدن هر چه سریع‌تر قراردادها و تفاهم‌نامه‌های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای خارجی تحقق این امر را نیازمند پیگیری روزانه و مستمر مسئولان مربوط دانست.

رئیس جمهور در ادامه بر ضرورت تقویت بخش‌های حقوقی دستگاه‌های اجرایی به منظور دفاع حقوقی و استیفای حقوق دولت تاکید کرد.

رئیسی همچنین با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در ارتباط با سکوهای فناوری، با بیان اینکه برخورد با تخلف ضروری است، اما اعمال محدودیت برای این سکوها راه‌حل صحیح مواجهه با تخلفات نیست، تصریح کرد: مشکلات ایجاد شده در ارتباط با این سکوها می‌بایست از طریق مراجع ذی‌ربط با همراهی معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات پیگیری شود.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به برخی موضوعات و مشکلات درباره اجرای طرح‌های عمرانی که نیازمند همکاری نیروهای مسلح با دولت است، تاکید کرد: برای رفع این مسائل ضروری است از طریق وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان رابط نیروهای مسلح و دولت و با در نظر گرفتن اولویت‌ها برای حل مشکلات مردم اقدام شود، چرا که بخش قابل توجهی از این طرح‌ها برای حل مسائل مردم اجرا می‌شود و برای دولت اولویت دارد.

رئیسی همچنین تامین مالی پروژه‌های مسکن را از اولویت‌های اساسی دولت برشمرد و از معاون اول خواست با حضور همه دستگاه‌های مسئول، راهکارهای تقویت منابع مالی طرح‌های مسکن در سراسر کشور را بررسی و احصا کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با تشکر صمیمانه از خدمات آقای سجادی در دوره تصدی وزارت ورزش و موفقیت‌های کسب شده در این دوره، برای وی آرزوی سلامتی و بر لزوم تداوم همراهی ایشان با دولت تاکید کرد.

رئیسی با اشاره به اهمیت ورزش از نگاه دولت مردمی گفت: دولت تلاش کرد برای عرصه ورزش، مدیرانی از جنس ورزش انتخاب کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    0 0
    انتخابات زمستان امسال جواب این صورتی بازیهای متعفن رادریافت خواهید کرد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس