1

رئیس دفتر دولت دوازدهم: در حال حاضر فضای انتخابات فضای داغی نیست کما اینکه در میان مردم بحث جدی درباره انتخابات وجود ندارد.

به گزارش مشرق، محمود واعظی، رئیس دفتر دولت دوازدهم، در گفتگو با وب‌سایت مُنیبان در واکنش به برخی زمزمه‌ها مبنی بر اینکه ممکن است روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم لیست بدهند، گفت: از طرف روحانی و لاریجانی هیچ بحثی در مورد ارائه لیست برای انتخابات مجلس دوازدهم مطرح نشده و مطلبی نشنیدم.

او در پاسخ به اینکه بنابراین قرار نیست روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم فعالیتی داشته باشند، افزود: واقعیت این است که باید فکری برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات کرد. بنده از طرف روحانی و لاریجانی صحبت نمی‌کنم اما بهرحال با وجود اینکه با هر دو نفر در ارتباط هستم مطلبی در مورد لیست دادن برای انتخابات مجلس دوازدهم نشنیدم اما اینکه در آینده چه اتفاقی رخ بدهد و احزاب و شخصیت‌های سیاسی در انتخابات فعال باشند بستگی به سیاست‌های انتخاباتی دارد.

واعظی در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کاندیداتوری می‌کنید یا خیر، یادآور شد: بنده به اعلام کاندیداتوری برای انتخابات مجلس دوازدهم فکر نکردم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 24
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    14 0
    ای کاش لیست بدن تا مردم حالیشون کنند کیف کنیم
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      4 2
      احتمالا اینا عاقل تر از این حرفها هستن که لیست بدهند چون میدونن مردم رای نمی‌دهند
    • زورو IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      2 0
      لبو فروشان از ظروف یکبار مصرف استفاده میکنند. کاغذ تبلیغاتی شما هر چقدر مرغوب باشد کاربردی ندارد.
  • حسين DE ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    10 0
    ليستى كه قراره اسكاتلندى و براى انتخابات مجلس دوزادهم ارائه دهند قراره از طرف MI6 براشون بصورت Too secret 🤫 فرستاده بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس