کد خبر 1514855
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹
انهدام باند سارقان مامورنما در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان مامور نما در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری شامگاه شنبه گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف منزل توسط چهار سارق مامورنما با لباس شخصی و تجهیزات نظامی در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند سارقان زورگیر و مامور نما شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر چهار نفر اعضای باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تیغه قمه، یک قبضه کلت تقلبی، یک رشته دستبند،یک عدد بی سیم دستی، یک دستگاه دوربین مداربسته همراه با ۶ عدد چشمی، یک دستگاه لیزر مربوط به تجهیزات پزشکی و تعداد قابل توجهی کارت شناسایی و کارت عابر بانک کشف شد.

سرهنگ کشوری با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی و معرفی آنان به دستگاه قضایی خطاب به شهروندان بیان کرد: به هیچ عنوان درب منزل خود را به روی افراد غریبه باز نکنند. داشتن بی سیم دستی، و یا دستنبد و سلاح هویت افراد را محرز نمی‌کند و ساکنان حتما قبل از باز کردن درب منزل ابتدا هویت افراد را با کارت شناسایی و حکم ورود به منزل بررسی کرده و سپس از طریق تماس با۱۱۰ صحت افراد را مورد استعلام قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس