کد خبر 1515143
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶

به گزارش مشرق، یکی از کاربران توئیتری در صفحه خود با اشاره به سفر ناو گروه ۸۶ نیروی‌دریایی به دور دنیا و حال دیدار کارکنان و خانواده‌های این ناوگروه با رهبر انقلاب نوشت:

- مُرده ای که زنده شد در ناو ایران و هند متعجب ماند

در جریان سفرناو گروه ۸۶ نیروی‌دریایی‌ ارتش برای اول بار در طول تاریخ ایران ‌به دور دنیا، در نزدیکی سواحل بمبئی هندوستان یکی از کادر ناو مکران متعلق به جمهوری اسلامی ایران بر اثر فشار زیاد دچار سکته قلبی و ایست قلبی شد.

بیمارستانی مجهز در ناو مکران که پشتیبان ناو دنا در سفر دور دنیا بود وجود دارد، بیمارستان روی آب حتی تصور فعالیت حساسی مثل عمل جراحی در روی تلاطم دریا را غیر ممکن می کند ولی حالا یکی از کادر ایست قلبی کرده، و اگر تا ساحل برسانند هفت کفن پوسانده وحتی اگر هم با هلی کوپتر ببرند بازهم عمرش به دنیا نیست، ولی همین جوانانی که موجهای ناممکن را شکستند شروع به عملیات احیا در بیمارستان سیار ناو مکران میکنند، بیمار احیا می شود و جراحی می شود رفیق نیمه راه نمی شود، وقتی بیمار را سریعا به ساحل بمبئی می رسانند و انتقال میدهند کادر بهترین بیمارستان هندوستان با تعجب می گویند ممکن نیست،چطور توانستید در روی این کشتی این جنازه را احیا کنید و آوازه این رشادت ایرانی ها بار دیگر در بین اهل علم هندوستان می پیچد،خداقوت به همه زحمت کشان و عزیزانمان در ارتش مخصوصا ناو گروه ۸۶نیروی دریایی که ناممکن را در عرصه دریایی ممکن کردند و دور دنیا را زدند.

پرچم با افتخار ایران را با صلابت به جهانیان نشان دادند، همه دنیا گفتند نمی شود ولی ایران توانست، بقول رهبران ایران،عزیزان به خانه خوش آمدید.

پاینده ایران

مُرده ای که در ناو گروه ۸۶ نیروی‌دریایی زنده شد!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    شهید یا مرده؟ شما چرا؟
  • US ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 0
    ما میتوانیم. باعث غرور و افتخار است.
  • ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 0
    یک زمانی از هند دکتر وارد میکردیم همین ... التماس تفکر دارم از همگی
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    عمرش تمام نشده بود. پرونده مرگ اشتباهی جابجا شده بود. و علی کل شئی قدیر خداوند برهمه چیز قادر است.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    سفر ناوگروه 86 یک سفرتاریخساز است. من اگر فرمانده نیروی دریایی بودم اولا یک بنای یادبود آبرومند (نه محقر) برای این واقعه مهم تاریخی می ساختم. ثانیا" به هریک از پرسنل یک قبضه شمشیر که اسم فرد و تاریخ سفر روی آن حک شده باشد اهدا می کردم و ثالثا" به هریک از همسران و خانواده صبور این دریانوردان یک جلد قرآن کریم مزین به امضای حضرت آقا هدیه می دادم تا همیشه درپناه قرآن باشند. ما کار تبلیغی بلد نیستیم در عوض امپراتوری دروغ با 200 شبکه دروغگو 24 ساعته علیه ایران مشغول تبلیغه.
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 0
    «نمی‌توانیم» تنها شاکله‌ی وجودی جریان اصطلاح‌طلب و شعبه‌های فکری‌شون مثل کارگزار و شبه اعتدال است، وگرنه برای نسل «انقلابی»، نمی‌توانیم وجود ندارد
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 3
    لبیک یا حسین لبیک یا امام خمینی لبیک یا امام خامنه ای
  • هموطن IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    6 3
    اللهم عجل لولیک اللهم الحفظ قاعدنا الامام خامنه ای
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    آفرین بر همتتان
  • عباس IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 1
    درود بر تمام اعضا و پرسنل و همه وطن پرستان عزیز ناو 86 . به خانه خوش اومدین عزیزان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس