کد خبر 1515399
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
پرسپولیس «ایرانیزه» شده در لیگ بیست و سوم

تیم فوتبال پرسپولیس برای لیگ بیست و سوم پایتخت با چهره کاملا ایرانی پای به بازی‌ها می گذارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس این روزها در شرایطی خود را برای لیگ بیست و سوم آماده می کند که این تیم نسبت به فصل قبل در برخی خطوط تغییراتی داشته است.

سرخپوشان در نقل و انتقالات شیخ دیاباته، عیسی آل‌کثیر، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، لئاندرو پریرا و احمد گوهری را از دست دادند و از طرفی در مقابل تنها محمدحسین کنعانی‌زادگان، شهاب زاهدی و مسعود ریگی به جمع سرخپوشان اضافه شدند.

با این حال هنوز پرسپولیس در خط دروازه و حمله بازیکن می‌خواهد و سرمربی تیم در حال بررسی شرایط است تا گزینه مد نظر خود را به باشگاه معرفی کند. این در حالی است که تنها دو روز دیگر به آغاز لیگ بیست و سوم وقت باقی مانده و مدافع عنوان قهرمانی کار دشواری برای تکرار موفقیت‌های خود دارد.

نکته جالب این است که در فهرست تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در حال حاضر تنها دو بازیکن خارجی دیده می‌شوند. وحدت هنانوف و گئورگی گولسیانی نفرات خارجی پرسپولیس هستند.

این در حالی است که با توجه به ترکیب تیم در بازی های پیش فصل، بعید است این دو بازیکن جایی در ترکیب اصلی سرخپوشان برای آغاز فصل داشته باشند. به همین خاطر پرسپولیس با چهره کاملا ایرانی لیگ را آغاز خواهد کرد و به نوعی می توان گفت که تیم گل‌محمدی به نوعی ایرانیزه شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    فرمایید باباحمیدانیزه شده!!! قبلا بابامسعودیزه بوده!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس