کد خبر 1515688
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
طعنه تند رئیس پاریسن ژرمن به امباپه

رئیس باشگاه پاریسن‌ژرمن بعد از عقد قرارداد با گونسالو راموس طعنه تندی به امباپه زد و نشان داد که رابطه او با فوق ستاره تیمش کاملا خراب شده است.

به گزارش مشرق، پاریسن‌ژرمن از خرید جدیدش رونمایی کرد. گونسالو راموس پدیده جدید فوتبال پرتغال با عقد قراردادی رسمی به پاریسن‌ژرمن پیوست. راموس در بنفیکا نمایش خوبی داشت. این بازیکن ۲۲ساله در ۱۰۶ بازی با پیراهن بنفیکا توانسته است ۴۱ گل به ثمر برساند و ۱۶ پاس گل هم بدهد. سبک بازی این بازیکن بسیار شبیه امباپه است‌ و پیش‌بینی می‌شود که با آمدن او، امباپه جدا شود.

ناصر الخلیفی در مراسم معارفه خرید جدید تیمش طعنه تندی به امباپه زد. او گفت: گونسالو یک بازیکن جوان و ملی‌پوش باکیفیت است. او انگیزه زیادی دارد و جزو بازیکنانی است که برای موفقیت تیمش خواهد جنگید. او آینده پروسه جدید ماست. ما بازیکنانی مثل راموس را می‌خواهیم که برای موفقیت تیم می‌جنگند نه بازیکنانی که خود را مهم‌تر از تیم می‌دانند.

امباپه در اظهار نظری جنجالی پاری‌سن‌ژرمن را تیم چند دسته و جنجالی دانسته بود که کمکی به پیشرفت بازیکنانش نمی‌کند. این اظهار نظر او ناراحتی و خشم سران پاریسی را به دنبال داشت.

امباپه یک فصل دیگر با تیم پاریسی قرارداد دارد. او درخواست سران باشگاه را برای تمدید قراردادش رد کرد و این باعث شد تا باشگاه از او بخواهد تیم را در تابستان ترک کند. البته این بازیکن هنوز با چنین درخواستی موافقت نکرده است. او می‌خواهد پس از پایان قراردادش با پاریسن‌ژرمن و به صورت بازیکن آزاد تیم را ترک کند که البته این خواست با مخالفت شدید باشگاه پاریسی مواجه شده است. فعلا امباپه اجازه تمرین در کنار تیم اصلی را ندارد و با تیم دوم پاریسن‌ژرمن در حال تمرین‌کردن است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس