به گزارش مشرق،یکی از کاربران توئیتری در صفحه خود مطلبی را با عنوان نفوذ فرهنگی ایران، وحشتی که خواب آمریکایی‌ها را آشفته کرده منتشر کرد که به شرح زیر است:

مراسمات مذهبی و عزاداری های ماه محرم، همه ساله در آمریکا برگزار میشود!

امسال اما برگزاری این مراسمات، برخی مقامات آمریکایی و نیز اپوزیسیون خارج نشین را بشدت عصبانی کرده است!

بتازگی جمعی از سناتورهای) جمهوری خواه، از مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده و آوریل هینز، رئیس سازمان امنیت خارجی آمریکا «سیا» خواسته اند تا برای مقابله با نفوذ «ایدئولوژی تروریستی ایران» در مساجد و دیگر مراکز مذهبی این کشور، اقدامات جدی انجام دهند!

هرچند که به گفته خودشان، نفوذ فرهنگی ایران به مساجد محدود نمی‌شود بلکه در سراسر آمریکا، از رسانه ها گرفته تا اندیشکده ها و دانشگاه ها، در حال رخ دادن است؛ خب البته این سطح از خشم و عصبانیت برای کشوری که تنها در اغتشاشات اخیر، ۴۰۰ میلیون دلار برای تقابل رسانه ای با ایران هزینه کرده، طبیعی است؛ زیرا آنها شک نداشتند که با فتنه ززآ و از طریق نفوذ فرهنگی_رسانه ای، می‌توانند ایران را شعله ور کرده و به ورطه نابودی بکشانند!

حالا اما قضیه عکس شده و عزاداریها پرشورتر از همیشه، تا چند قدمی کاخ سفید رسیده و این زنگ خطری است برای مقامات آمریکایی بویژه جمهوری خواهان که از همین حالا، خود را برنده انتخابات آینده میدانند؛ برای آنان که ترور سردار سلیمانی و خارج شدن از برجام را از افتخارات خود میدانند، تقابل با ایران، یک امر حیاتی است!

این گروه همواره منتقد دولت بایدن به دلیل عادی سازی و از سرگیری مذاکرات هسته ای با ایران بوده اند؛ با این وجود حتی جمهوری خواهان هم به اقتداری که ایران در سال‌های گذشته از طریق پیشرفت نظامی و نیز در سایه همگرایی میدان و دیپلماسی بدست آورده بخوبی معترفند و گزینه های روی میزشان تنها به همان آشوب های خیابانی محدود شده است؛ لذا تنها امیدشان زنده نگه داشتن فتنه زن زندگی آزادی بخصوص در آستانه سالگرد مرگ مهسا امینی می باشد؛ به همین دلیل اخیرا به سراغ مهره سوخته ای چون مصی علینژاد رفته و با او مصاحبه کرده اند؛ کسی که در کارنامه خود تجربه دیدار با پمپئو را دارد و مورد حمایت جمهوری خواهان است؛ او در این مصاحبه بیشتر از همیشه به دروغگویی و افترا علیه جمهوری اسلامی پرداخته و اذعان داشته که رژیم ایران، مردمی را که خواهان دموکراسی و آزادی بیان هستند، در خیابان‌ها به گلوله بسته، جوانان معترض را کور کرده و به زندانبان سیاسی تجاوز می‌کند!

او که در این سالها مورد بی مهری دموکرات‌ها قرار گرفته، اظهار کرده که طی نامه ای از بایدن خواسته تا در برابر جمهوری اسلامی ایران که برای منطقه، اسرائیل، غرب و آمریکا بزرگ‌ترین تهدید است، قاطعانه تر عمل کند!

این عامل وطن فروش می‌تواند برگ برنده جمهوری خواهان برای احیای جنبش ززآ باشد؛ اما نفوذ فرهنگی و رسانه ای ایران فراتر از آنچیزی است که بتوان با فتنه انگیزیهای تکراری و طرحهای از پیش شکست خورده آنرا خنثی کرد!

همانطور که در نامه مطروحه توسط جمهوری خواهان، آنها آشکارا به تمام آنچه که باعث وحشتشان شده اشاره نموده اند؛ نگرانی آنها از این است که چرا باید در مراکز و نهادهای مذهبی آمریکا، نفوذ ایران تا جایی پیش رفته باشد که از مسائلی چون انقلاب ۵۷ و امام خمینی صحبت به میان آید!

آنها از خواندن سرود «سلام فرمانده» توسط کودکان در این مراکز، برپایی مراسم روز قدس و آتش زدن پرچم اسرائیل، گرامیداشت مقام شهدا بخصوص ژنرال سلیمانی، وحدت بین شیعه و سنی و هر آنچه نشان از ایدئولوژی و ارزش‌های اسلام و انقلاب ایران دارد، بسیار هراسانند! اما دیگر کار از کار گذشته!

دشمنان ایران از آنچه میترسیدند، به سرشان آمده؛ صدور انقلاب که وعده صادق رهبران ایران بود اتفاق افتاده و دیپلماسی فرهنگی ایران، حتی تا قلب مستکبرترین دشمنش «آمریکا» نیز نفوذ کرده است!

نفوذ فرهنگی ایران، وحشتی که خواب آمریکایی‌ها را آشفته کرده

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 3
    فرهنگ ایران نه، فرهنگ امام حسین درست است
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    6 1
    خود ایران داره بی‌حجابی میشه .ب با زور نگه داشتید
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 3
    مشرقم فقققط داره از جمهوری اسلامی تعریف می کنه ، طوری که انگار ایران با جمهوری اسلامی شده شهر رویایی مدینه فاضله 😏 اصلا سر سوزن ایران هییییچچچچ مشکلی نداره ، ایران بهترین کشور برای مسلمانان، مخصوصا شیعیان جهان، برای الگو هستن...
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 0
    نفوذ فرهنگي ايران؟!!!! كاري كرديد جوانان شيعه در پايگاه امام زمان روحي فداه از دين و مذهب متنفر و از آن فراري شوند بعد دلخوش به نفوذ فرهنگي در آمريكا هستيد؟
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    2 0
    اگر یک چهارم رسانه‌های خبري آن‌ها دردست ايران بود کاخ سفيد هم به‌ حسینه تبديل شده بود
  • ایرانی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    2 0
    یکی به این یانکیهای عوضی حالی کنه برنامه چیه امادگی داشته باشن _ حسینیه شدن کاخ سفید
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    3 1
    ترسی ندارن چون نفوذی که آمریکا تو ایران داره و میتونه مردم رو علیه جمهوری اسلامی بسیج کنه قابل مقایسه با چند تا مزدور سیاه پوست نیست
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      0 2
      موزدور خان ناراحت نباش اربابت هرکاری که از دستش بر میومده کرده که جمهوری اسلامی رو نابود کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس