کد خبر 1516090
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
گرما

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی روزهای آتی وزش باد شدید و گرد و خاک و افزایش نسبی دما برای استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران برای امروز(۱۸ مرداد) آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و با توجه به تداوم ناپایداری همرفتی به‌تدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق به‌ویژه نیمه‌شمالی و ارتفاعات و در نیمه‌جنوبی، گاهی وزش باد شدید با احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا روز یکشنبه (۱۹ تا ۲۲ مرداد) در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و افزایش نسبی و تدریجی دما در ساعات بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۱۹ مرداد ) صاف و گاهی وزش باد، در بعد از ظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۰ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس