به گزارش مشرق، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در صفحه خود در فضای مجازی نوشت:

این هفته در جمع صمیمانه مدیران کانون های تبلیغاتی بودم و از تشکیل کارگروهی برای ساماندهی و هماهنگی تبلیغاتی در وزارت ارشاد گفتم.

در حوزه تبلیغات الحمدلله سر و کار مسئولان با نخبگان جامعه است باید تلاش بیشتری برای آن‌ها شود.

در موضوعات بودجه؛ فعالیت های صندوق اعتباری هنر و مشکلات مالیاتی در کنار کانون های تبلیغاتی هستیم تا مشکلات ثبت؛ پیگیری و ان شاالله حل شود.

قول وزیر ارشاد برای پیگیری مشکلات کانون‌های تبلیغاتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    2 0
    اگر منظور از کمک به تبلیغات. ریختن بودجه کشور اسلامی ایران به شکم هنرتنان بی وطن و مزدور غرب و بهایی های وابسته به اسقاطیل و آل وحوش ملعون است. هم راضی نیستیم و هم لطفا چنین گناه بزرگی را در چنان پوشش فریبکارانه ای انجام ندهید. چون یقینا خدا عذابتان خواهد کرد !!!
  • عابد IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 1
    چرا ياد گرفتين كه فقط طلبكار باشين و مطالبه كنين و غُر بزنيد و ... يك بار شد تشكر كنين؟ يك بار شد ممنون باشين؟ شُكر كنين؟ علي الخصوص صنفِ شما تبليغات چي ها آخه كيه كه ندونه شماها چه مبالغ خوب و هنگفتي بابت كارمزد (حق دلالي) از قراردادهاي تبليغاتي صاحبان كالا و خدمات (برندها) با صدا و سيما و زيباسازي (بيل بوردها) و ... قص علي هذه مي گيرين نوش جونتون فقط چرا هميشه ناراحتين؟ طلب دارين؟ چرا نبايد ماليات بدين؟ اي كاش اون خبرنگار و فيلمبرداري كه اين كليپ رو تهيه كرده اجازه داشت تا از ماشين هايي كه باهاش به همين نشست اومدين فيلم و عكس مي گرفت!!! ما را به خير شما اومدي نيست فقط خواهشاً اندر غُر نزنيد (با عذرخواهي از شاعر عزيز)
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    2 0
    مفت خورخونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس