کد خبر 1516593
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹
دستگیری مزاحم فضای مجازی در یزد

سرپرست پلیس فتای استان یزد گفت: فردی که با ارسال پیام‌های توهین آمیز برای یک خانم ایجاد مزاحمت می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسن ابوالحسینی، سرپرست پلیس فتای استان یزد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خانمی جوان با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا مدعی شد فردی ناشناس با انتشار و ارسال مطالب کذب و توهین آمیز در شبکه اجتماعی واتساپ و اینستاگرام قصد برهم زدن زندگی او را دارد.

وی افزود: پس از حضور شاکیه، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

سرپرست پلیس فتا استان یزد تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات تهیه شده توسط پلیس فتا به جرم خود اقرار کرد و دلیل اقدام خود را اختلافات خانوادگی که از سالیان دور با شاکی و خانواده‌اش داشته است، عنوان کرد.

ابوالحسینی گفت: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    3 0
    فقط نمیدونم چرا زور این پلیس فتا به سلبریتی ها و اشخاص مطرح نمیرسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس