تیراندازی به سمت راننده بیل مکانیکی در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری فردی که با سلاح شکاری غیرمجاز اقدام به تیراندازی و مجروحیت راننده یک دستگاه بیل مکانیکی کرده خبر داد و گفت: متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد رستمی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به تلاش‌های مجموعه انتظامی برای برقراری و ارتقای نظم و امنیت در جامعه، اظهار کرد: ایجاد ناامنی برای مردم و انجام رفتارهای هنجار شکنانه خط قرمز پلیس است.

وی افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و متعاقب آن تیراندازی با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش، بلافاصله مأموران انتظامی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در مخفیگاهش و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز خبر داد و افزود: متهم به علت تخریب قسمتی از حصار منزلش توسط بیل مکانیکی حین کار به سمت راننده آن تیراندازی کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده ۴۹ ساله مجروح و به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: متهم ۳۲ ساله نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ رستمی در پایان بیان داشت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری عواقب ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس