کد خبر 1537280
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
جزئیات دستگیری عامل تیراندازی در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به تیراندازی به یک خودرو در شهر رشت گفت: با اقدامات پلیسی صورت‌ گرفته محل اختفای متهم شناسایی و این فرد دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

به گزارش مشرق، محمود حافظی فرمانده انتظامی شهرستان رشت امشب در برنامه گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز باران با بیان اینکه نیروی انتظامی با هرگونه حمل و نگهداری غیرقانونی سلاح به شدت برخورد می‌کند، اظهار کرد: حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس در چارچوب قانون با این مسئله با جدیت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به تیراندازی به یک خودرو در شهر رشت افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی و تخریب یک دستگاه خودرو در یکی از محله‌های شهرستان رشت، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به آدرس محل موردنظر اعزام شدند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رشت، براساس بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد که فردی به علت اختلاف با یک فرد دیگر با اسلحه شکاری به سمت خودرو ام‌وی‌ام وی تیراندازی کرده و متواری شده است.

حافظی نقش سلاح‌های شکاری و غیرمجاز در بروز درگیری‌ها را بسیار موثر دانست و بیان کرد: با اقدامات پلیسی صورت‌ گرفته محل اختفای متهم شناسایی و این فرد دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

وی با اشاره به اعزام متهم برای طی مراحل قانونی به دادگستری گفت: عامل تیراندازی و تخریب خودرو که مردی ۲۸ ساله است علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس