کد خبر 1517960
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۵

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

در روزهای گذشته تصاویر رشادت خادم جوان حرم حضرت شاهچراغ(ع) برای خلع‌سلاح و مهار آن تروریست بی‌رحم بارها مورد رؤیت و تحسین هم‌وطنان قرار گرفت.

آنچه که این قهرمان شجاع برای حفاظت از آن، جان عزیزش را کف دست می‌گیرد و آنگونه دوان‌دوان و بی‌پروا خود را به تروریست وحشی می‌کوبد امنیت ملی نام دارد.

این صحنه بار دیگر ثابت کرد، همه‌ی ایرانیان خود را در حفاظت از امنیت ملی مسئول می‌دانند؛ زیرا که همگان می‌دانند امنیت ملی سرمایه‌ی گران‌بهایی است که به سادگی حاصل نمی‌شود و برای کسب کمالش باید مجاهدت‌ها و جانفشانی‌ها کرد.

امروز جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند متعال، خون شهدا و هوشیاری مردم از یک کشور وابسته و مصرف‌کننده امنیت، تبدیل به تامین‌کننده امنیت در منطقه شده است؛ به همین دلیل دشمنان برای سلب آرامش و ضربه به مدل موفق و مردمی امنیت در کشور، دست به دامان تروریست‌های بدنام و افراطی می‌شوند تا شاید در خیالاتشان بتوانند زخمی بر پیکر ایران قوی وارد کنند.

واکنش امیرعبداللهیان به حادثه تروریستی شاهچراغ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    سلام. شما قوم با گویش فارس ساکن ایران باید بدانید یک قوم ایرانی هستید. دست از سر مردم منطقه بردارید. دست از سر سایر اقوام با گویشهای دیگر در ایران بردارید. با مسلمانان و شیعیان نجنگید. از خدا بترسید. به زندگی خودتان برسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس