رایزنی عربستان با روسیه، چین، پاکستان درباره همکاری نظامی

معاون وزیر دفاع عربستان در کنفرانس امنیت بین المللی در مسکو با مقامات نظامی روسیه، چین، پاکستان و ایران درباره تقویت همکاری دفاعی رایزنی کرد.

به گزارش مشرق، هیئتی از وزارت دفاع عربستان به ریاست طلال العتیبی، معاون وزیر دفاع عربستان در یازدهمین کنفرانس امنیت بین المللی ۲۰۲۳ در مسکو شرکت کرد.

به گزارش الشرق الاوسط، در این کنفرانس، وزرای دفاع و خارجه و فرماندهان بلندپایه و سیاست گذاران دفاعی و امنیتی از کشورهای مختلف جهان شرکت کردند.

هدف از این کنفرانس چالش ها و تهدیدهای نظامی جدید و تقویت استفاده و همراهی با سیاست گذاران و کارشناسان در حوزه های سیاست، دفاع و امنیت است.

به گزارش میدل ایست، در حاشیه این کنفرانس، العتیبی با الکساندر فومین، معاون وزیر دفاع روسیه دیدار و راه های تقویت همکاری دفاعی بین دو کشور دوست علاوه بر شماری از مسائل دارای اهمیت مشترک را بررسی کردند.

وی در دیدارهای جداگانه ای با لی شانگ فو، وزیر دفاع چین، حمود الزمان خان، معاون وزیر دفاع پاکستان و عزیز نصیر زاده، معاون رئیس ستاد کل ارتش ایران درباره روابط دوجانبه بین عربستان و کشورهای دوست در حوزه های دفاعی و راه های گسترش و تقویت آن رایزنی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Omid US ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    1 4
    بعد از انقلاب صنعتی ایران حکم نخودی تو مناسبات جهانی داشته دقت کنید هیچ جا اسمش نیس 😂
    • علیرضا IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      4 1
      بیچاره تو تمامی کنفرانس‌های بین المللی بخصوص غربی اسم ایران برده میشه چقدر تو خود تحقیری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس