آیت الله خاتمی

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر به دنبال براندازی بودند اما خودشان نابود شدند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید احمد خاتمی، در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: از صفات خداوند این است که پای قول و وعده خود ایستاده است و از جمله وعده های خداوند این است که اگر مومنین پای دین خود ایستادگی کنند، خداوند دنیا و آخرت آنها را آباد می‌کند.

خاتمی امدادهای الهی در جنگ و ایجاد ترس در دل دشمنان را از جمله روش‌های یاری خداوند از مومنان برشمرد و با بیان اینکه نجات از خطرها از دیگر کمک های خداوند به مومنین است، تصریح کرد: خداوند به ملت ما هم عنایت های بسیاری داشته که در بیانات امام و رهبری به آن اشاره شده و آنان تاکید داشتند دستی بالاتر از دست های دیگر در حمایت از این انقلاب است.

وی افزود: دشمنان هر کاری در این سال ها توانستند انجام دادند و در اغتشاشات اخیر هم گفتند که آمدیم که براندازی کنیم ولی خودشان براندازی و نابود شدند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: اگر آنها بازهم خیالاتی در ذهنشان دارند، این تجربه را داشته باشند که نابود خواهند شد و این را بی هیچ تردیدی بپذیرند.

وی ادامه داد: اگر آنها بخواهند شیطنت کنند، مشت به دهانشان خواهند خورد، همانگونه که در پاییز گذشته شیطنت کردند و مشتی محکم را خوردند چرا که این نظام و کشور الهی و خانه امام حسین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: این جنایت سه بعد دارد. بعد اول این جنایت شهادت آن دو عزیز است و خوشا به حال آنها که سعادت داشتند و در این حالت به دیدار خدا رفتند.

وی افزود: بعد دیگر در رابطه با جانی و جانیان این جنایت است. داعش مسئولیت این کار را به عهده گرفت. داعش ساخته و پرداخته آمریکا است. این را ما نمی‌گوییم خودشان می‌گویند. در مناظرات وقتی به کلینتون گفتند شما داعش را ساختید هیچی نتوانست بگوید و سکوت محض کرد. داعشیان وقتی مجروح می‌شدند، آن‌ها را برای درمان به تل‌آویو و حیفا می‌بردند و نتانیاهو به ایالت آنها می‌رفت.

خاتمی ادامه داد: بعد سوم این است که مسئولین برای برخورد با تروریست‌ها انگیزه دارند. هیچ تردید نکنید به سرعت به جنایت این‌ها رسیدگی و انتقام از این خون‌های پاک گرفته خواهد شد. این خون‌ها هدر نخواهد رفت.

وی در ادامه اظهار کرد: آخر هفته شهادت امام حسن مجتبی(ع) را طبق نقل هفتم صفر پیش رو داریم. در نقلی دیگر شهادت امام حسن ۲۸ صفر ذکر شده است. چه اشکالی دارد هم هفتم صفر و هم ۲۸ صفر به فرزند مظلوم حضرت زهرا ابراز ارادت شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به آغاز هفته دولت از روز پنجشنبه بیان کرد: به مناسبت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر که از خدمتگزاران مخلص نظام بودند این هفته هفته دولت نام گرفته است. از همین جا از خدمات دولت تجلیل می‌کنیم و ضمن اعتماد به خدمتگزاران مردم اگر نقد سازنده‌ای وجود دارد باید گفته شود. از خداوند می‌خواهیم که به مسئولان در حل مشکلات این مردم که از مهمترین آنها گرانی‌های سرسام آور است یاری رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • کاظم IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    4 1
    نه اشتباه می کنی. به نظر میرسه کار طالبانه
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      0 6
      هرجا فتنه ای تروری چیزی هست، حتمأ یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش توش دست دارن!!
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    0 2
    در مورد حجاب هم گفت چرا ننوشتید؟!
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    1 0
    دولت قیمت هیچ کالایی را نباید ثابت نگه دارد. چرا نفت و بنزین قیمت تولید و قیمت فروشش مشخص نمی شود ، چرا شفافیت وزارت نفت و شرکت های دولتی نفتی را برقرار نمی کنید . کمی اعتماد به نفس حکمرانی داشته باشید
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    1 0
    اعتراض یا اغتشاش؟
  • کارشناس IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    1 0
    پس چشم بصیرت دارید.
  • یزدان US ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    0 2
    اره راست میگی
  • DE ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    1 3
    و دست ما پاک و مطهر !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس