کد خبر 1519985
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
سجادی با حکم رئیسی عضو شورای عالی ورزش شد

رییس‌جمهور، سید حمید سجادی را به عنوان عضو شورای عالی ورزش منصوب کرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله رییسی در حکمی دکتر سیدحمید سجادی وزیر سابق ورزش و جوانان را به‌عنوان عضو شورای عالی ورزش منصوب کرد.

‌در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر سیدحمید سجادی در اجرای جزء (۱۸) بند (ب) ماده (۵) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۶/۰۶/۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد سرپرست محترم وزارت ورزش و جوانان، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتکا به نظرات نخبگان، پیشکسوتان و فعالان ورزش در کشور، ضمن بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های علمی و پژوهشی تربیت بدنی و ورزش کشور نسبت به ارائه راهبردهای عملیاتی در مسائل اساسی مرتبط با توسعه و هماهنگ‌سازی فعالیت‌های ورزشی و رفع موانع و چالش‌های موجود در مسیر ارتقای آن اهتمام ویژه مصروف دارید.

توفیقات روز افزون آن جانب را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    4 3
    در ایران مسئولین از بین نمی روند بلکه از سمَتی به سِمَت دیگر منتقل می شوند.مبارکشون باشه.
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    0 0
    سجادی هم به آویزان های نظام اضافه شد . چند وقت دیگر اگر به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب گردید تعجب نکنید ، زیرا او دیگر یکی از اعضای حلقه قدرت بشمار می آید .
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    2 2
    مسولین از اونجا ب هر جا منتقل میشن جونای تحصیل کرده یا اسنپ کهر میکنن یا شستن تو قهوه خونه!! انکار تمومی نداره مسولیت مسولین بعد بگین جونا چرا حرف گوش نمیدن چرا مهاجرت می‌کنند چرا اینکارو میکنن و .. خب نبود امید ب آینده دلیل این اوضاع کشور هست.
  • من IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    0 0
    در مسئولیت قبلیش چه دسته گلی زده بود که نگهش داشتی رئیس‌جمهور مردمی با عدالت وباسواد موتعهید
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس