اولین تصویر از بهبودی وزیر ورزش بعد از حادثه سقوط بالگرد/ عیادت سفیر قطر از سجادی +عکس

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: سخت است به کانامه‌ خودم نمره دهم و این کار را به خانواده ورزش می‌سپارم.

به گزارش مشرق، سیدحمید سجادی در رابطه با جدایی‌اش از وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: به استراحت برای درمان نیاز داشتم. از همه التماس دعا دارم تا زودتر به بهبودی کامل برسم.

وی در مورد برنامه‌هایش پس از جدایی از وزارت ورزش و جوانان افزود: معلم هستم و در دانشگاه هم تدریس می‌کنم.

وزیر سابق ورزش و جوانان در مورد اینکه در مدت حضور دو ساله‌اش در وزارت وزارت ورزش و جوانان چه نمره‌ای به خود می‌دهد، گفت: سخت است به این سوال پاسخ بدهم. عزیزان و خانواده ورزش باید قضاوت کنند.

سجادی با اشاره به حضور کیومرث هاشمی در این وزارت خانه تصریح کرد: به هاشمی تبریک می‌گویم و از این انتخاب ریس جمهور تشکر می کنم و به او نیز تبریک می‌گویم. وزارت ورزش و جوانان خانه هاشمی است و به او خیر مقدم می‌گویم. هاشمی تمام مراحل را پشت سر گذاشته و حضور او برای ورزش کشور نویدبخش است. کارکنان وزارت هم خوشحال هستند و امیدوارم در این ایام خاص، دعای جامعه ورزش و مردم بدرقه راه هاشمی باشد.

وی افزود: ماه آینده هم مسابقات آسیایی در پیش است و کاروان ایران با نام شهید محسن حججی به این مسابقات اعزام می‌شود. همه امیدوار هستیم بهترین نتیجه را بگیریم. تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا این اتفاق رخ دهد.

سجادی گفت: ما بازی‌های‌ آسیایی، پارا آسیایی و جام ملت‌های آسیا را پیش داریم. برای برادر عزیزم آرزوی موفقیت دارم. هاشمی از مدیران ارزشمند ورزش کشور است. قول دادم همیشه به عنوان یک برادر در خدمت او باشم. همگی دست به دست دهیم تا دولت مردمی موفق شود.

وی ادامه داد: ایران کشور و وطن ما است و باید دست به دست هم دهیم تا دولت مردمی به ریاست دکتر رییسی موفق باشد. آرزوی توفیق دارم و التماس دعا. من را حلال کنید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    2 2
    فقط لنگیا بهت نمره میدن هرچی صندوق ورزشی بود براشون خالی کردی
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    1 0
    عجیبه اگر کارکنان وزارت خوشحال باشند. چون آقای سجادی خیلی خوش اخلاق و متواضع بود.
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    خوب خدا رو شکر یه بابای دیگه لنگیها رفت، امدواریم ایشون دیگه تبدیل به بابا سوم شون نشه!! بابا کیومرث؟!!!!
  • ع IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    0 0
    خداوند متعال ازت نگذره تو شریک مافیای تاج شدی و باند مافیای سلطانی فر تاج گذاشتی تا باشگاه استقلال ورزش شهرستانها نابود کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس