کد خبر 1520324
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
زورگیر بازار تهران دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیر سارقی که با تهدید سلاح سرد از شهروندان در محدوده بازار زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، سردار محمد گودرزی اعلام کرد: عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار در حال گشت زنی در محدوده خیابان ۱۵ خرداد تهران بودند که به یک مرد که به صورت پیاده، افراد گذری در خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی افزود: متهم در همین حین به طرف مرد جوانی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریخت.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از وی یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۳۰ فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشت: پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۵ شاکی که اکثر آنها خانم‌های مسن بودند شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    چقدر خبر خوبی است اما ایکاش ملاحظات تان را کنار می گذاشتید و خبر آزاد شدن و ورود بی سروصدای دوباره این موجودات خبیث را به متن جامعه هم متشر می کردید
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    3 0
    سطح شهر بچرخونید اگر از زورگیر نمیترسید.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    دستگیری مهم است ولی دو مسئله مهم دیگر هم هست . بازگردادن مال مردم و از ان مهم تر پشیمانی یا متنبه شدن مجرمین و بازنگشتن انها به جرم است .
  • سهیل ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    قطع انگشت زورگیران و سارقان خشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس