زورگیری با سلاح سرد؛ متهم دستگیر شد

رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد زورگیری که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم دارای سوابق متعدد زورگیری و شرارت است.

به گزارش مشرق، سرهنگ قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: روز بیستم آبان ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۳۲ نبرد در حال گشت زنی در محدوده خیابان خاوران تهران بودند که به یک شخص که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض رؤیت خودروی گشت از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی با استفاده از شگردهای پلیسی متهم را زمین‌گیر و دستگیر می‌کنند.

وی افزود: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح سرد و ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۳۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و با استعلام از سابقه متهم مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد زورگیری می‌باشد.

به گفته این مقام قضائی دو نفر از مال باختگان به همراه متهم پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید کاوازاکی ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    ببخشید تبرم خود حرکت کرد و انگشت راست سارق را قطع کرد و اگر قوه قضائیه هم او را آزاد کند خود از زندان قوه قضائیه بیرون نخواهد آمد (مجید کاوازاکی)
  • جمال جلادی ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    گیومه من برای قطع دست و انگشتان اشرار و سارقان خشن آماده خدمت رسانی است
  • ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 0
    خواهشن دو روز دیگه باز ازادشون نکنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس