بازداشت گردنبند قاپ زورگیر پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری گردنبند قاپ تکرو در تهران حین سرقت خبر داد و گفت: از متهم چند رشته گردنبند و دستبند طلای سرقتی کشف و متهم به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، سردار محمد گودرزی گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی پیرو وقوع چندین فقره گردن قاپی در محدوده این یگان در حال گشت زنی در خیابان ولیعصر تهران بودند که با شنیدن داد و فریاد شهروندان متوجه گردنبند قاپی توسط موتورسواری شدند.

وی با بیان اینکه مأموران بلافاصله به محل حادثه حاضر شدند افزود: متهم با روئیت خودرو پلیس با سرعت از محل متواری شده که با اعلام مشخصات متهم به سایر واحدهای گشتی و اجرای طرح مهار موتورسیکلت در یک عملیات پلیسی موتورسیکلت متوقف و موتورسوار زمین گیر و در بررسی اولیه از متهم چند رشته گردنبند و دستبند طلا کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری، به ۵۰ فقره سرقت از شهروندان به روش گردن بند قاپی و زورگیری با تهدید سلاح سرد در تهران اعتراف کرد که شناسایی مال باختگان انجام و به کلانتری گاندی دعوت شدند.

این مقام ارشد پلیسی در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مالخر اموال مسروقه خاطر نشان کرد: متهم برای اخذ دستور قضائیه روانه دادسرا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    9 5
    چهارروزدیگه نفی بلدش میکنن به ییلاقات زیبای گیلان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس