کد خبر 1520499
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
هشدار «کتائب حزب‌الله» عراق به نیروهای آمریکا

گروه مقاومت «کتائب حزب‌الله» در عراق درباره هرگونه تحرک مشکوک نظامیان آمریکایی در خاک عراق هشدار داد.

به گزارش مشرق، گروه مقاومت «کتائب حزب‌الله» در عراق، شامگاه امروز (چهارشنبه)، درباره تحرکات نیروهای آمریکا در عراق بیانیه صادر کرد.

کتائب حزب‌الله اعلام کرد: «تحرکات کاروان‌های اشغالگران آمریکایی در برخی از شهرهای عراق به‌روشنی از گستاخی و پافشاری لجوجانه دشمن برای نگاه داشتن نیروهای رزمی مهاجمش در کشور حکایت دارد».

این گروه مقاومت در ادامه اضافه کرد: «این نیروها از نظر تجهیزاتی و تعداد در مقایسه با تمام نیروهای ارتش آمریکا تا پیش از شکست و اخراج در سال ۲۰۱۱ عددی محسوب نمی‌شوند. افزون بر اینکه امکانات مقاومت اسلامی در مقایسه با گذشته رشد کرده و از این نیروها فراتر رفته است».

کتائب حزب‌الله در پایان تاکید کرد: «آن‌ها بدانند که خودنمایی سودی به حالشان نخواهد داشت و چنانچه مقاومت تصمیم بگیرد وارد نبرد شود، تمام نقشه‌های شوم آن‌ها را در منطقه نابود خواهد کرد تا آخر آخرین محل حضور آن‌ها در جهانی چندقطبی باشد».

رسانه‌های محلی عراق اخیرا تصاویری از کاروان‌های نظامی آمریکایی را منتشر کردند که در شهرهای متعدد عراق در حال حرکت بودند.

با این حال سرلشکر «یحیی رسول» سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در سخنانی که از شبکه‌های تلویزیونی عراق پخش شد، وجود هرگونه تحرکات نظامی آمریکا را رد کرد.

اما یک مسئول دولتی عراق در گفت‌وگو با روزنامه «الشرق الاوسط» مدعی شده بود: «این تحرکات محدود به پایگاه‌های خارج از مرزهای عراق است».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 1
    حاکمیت عراق در دست آمریکاست ، حاکمیت سوریه بهتره حرفش را نزنیم، حاکمیت ارمنستان هم در دست اهام دماغف هستش.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    1 0
    سد موصل خطرناکترین سد ساخته بشر در جان است. و در حد بمب اتمی جان مردم عراق و حتی همسایه هایش را تهدید می کند/ دولت عراق باید هر چه زودتر سد موصل را به عنوان خطری بالقوه نابود کند و سد تازه ای بسازد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس