حزب الله عراق: حمله به مقر موساد واکنش به بمباران ایران توسط صهیونیست‌ها از خاک عراق بود

کتائب حزب الله عراق در بیانیه‌ای به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مراکز موساد در اربیل عراق واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، کتائب حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله به مقر موساد واکنش به بمباران فضای داخل ایران توسط صهیونیست‌ها از خاک عراق بود.

در این بیانیه آمده است: عملیات بمباران پایگاه پیشرفته رژیم صهیونیستی در اربیل توسط نیروهای ایرانی که در آن تعدادی از افسران اسرائیلی "موساد" کشته و زخمی شدند، روندی است که مرحله‌ای از درگیری از نوع متفاوت را در سرزمین عراق پیش‌بینی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

شیخ الخالصی: موساد به عراق و همسایگان آن تروریسم صادر می‌کند

این بیانیه می‌افزاید: این عملیات در واکنش به بمباران فضای داخل ایران درهفته‌های گذشته توسط رژیم صهیونیستی از خاک عراق با هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.

کتائب حزب الله در ادامه این بیانیه اعلام کرد: بار دیگر بر ضرورت اخراج پایگاه‌های نظامی و مقرهای اطلاعاتی خارجی از کشورمان تاکید می‌کنیم، تا از بار بیشتر درگیری‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در خاک خود دور نگه داشته شود.

کتائب حزب الله در پایان این بیانیه اعلام کرد: به کسانی که صدایشان بلند شد و بر حاکمیت گریه کردند و بمباران پایگاه‌های صهیونیستی را محکوم کردند، می‌گوییم: وقتی اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی نیروها و انبارهای اسلحه عراق را بمباران می‌کردند، این صداها کجا بودند؟! مثل الان نشنیدیم که آنها را محکوم کنند، پس آیا تبدیل به دو جبهه شده‌ایم؛ که یکی از ما از اسلام و مقدسات و کشور دفاع می‌کند و دیگری از آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و حاکمان خونریز خلیج [فارس] دفاع می‌کند (مَا لَکُمْ کَیْفَ تَحْکُمُونَ).

در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی‌پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    64 14
    مقتدی صدر ابله تو عراق شده مثل احمدی نژاد عقلشو داره از دست میده
    • پری مجرد 45 ساله IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      21 0
      گل گفتی
    • عبدالله مومن IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      13 0
      پوشک آمریکا و آل اره
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      5 0
      عاقبت قدرت طلب هست.
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      3 31
      فقط ما خوبیم ... آره ... فقط تفکر ما بدون در نظرگرفتن تفکر بقیه از همه بهتره ... ففط ما در راه راست حرکت میکنیم .
    • یدالله IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      13 0
      البته بالاتر از احمدی نژاد هم داریم که مشاعیر خودر را ازدست داده .
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      3 0
      دقیقا
    • در جواب ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ FR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      9 0
      در جواب اون بنده خدا که گفته فقط ما خوبیم و ... دشمن شناسی و تشخیص راه حق از حقیقت چیه؟ اولا نمیشه همه افکار درست باشه و اگر قبول کنیم همه افکار و جناح ها درست میگن این یعنی پلورالیسم دینی و سیاسی که از لحاظ منطقی و عقل اجتماع نقیضین میشه و امکان پذیر نیست. راه حق در قرآن اشاره شده واحد هست. اما شاخص اصلی برای تشخیص حق از باطل چیه؟ از آیت الله حالئری شیرازی مطلبی رو نقل می کنم: معیار مهم برای تشخیص حق از باطل وقتی می خواهید نماینده انتخاب کنید، اول به ایمان باالله‌اش نگاه می کنید یا به کفر به طاغوتش؟ اگر کفر به طاغوتش را احراز نکردی، هرچه [خوبی هم] داشته باشد، #ول_معطل است. اول چیزی که در او بررسی می کنی، #کفر_به_طاغوتش باشد. نبضش را بگیر ببین کفر به طاغوتش می‌زند یا نمی‌زند؟ اگر دیدی این نبض نمی‌زند، رأی خودت را برای کسی که این نبضش نمی‌زند، حرام نکن، فردا هم برای خودت #وزر_و_وبال درست نکن. و یا در جای دیگر می فرمایند برای سنجش ایمان افراد، کفر به طاغوت آنها را بسنجید یکی از مصادیق فهم در دین این است که وقتی از ایمان کسی تعریف می‌کنند، شما ببینید کفر به طاغوت او چگونه بوده است. تمام مشکلات عالَم اسلام این است که کفر به طاغوت را جدّی نگرفتند و از کنار آن به‌سادگی گذشتند. امام خمینی رحمه الله، حج را با برائت از مشرکین واقعاً زنده کرد. امام راحل به آن‌هایی که مخالف برائت بودند، گفت: این‌ها به آمریکا لبیک می‌گویند! کتاب آئینه تمام نما/فصل 2، درس‌های عاشورا/ صفحه 68 (((حالا آقای مقتدی صدر ))) چند مدتی هست که کفر به استکبار ندارد. ادعای ایمانش می شود اما از دشمنان اسلام برائت نمی کند که هیچ با آنها نوشابه و فالوده هم بر بدن می زند.
  • معلم IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    12 1
    از حمله موشکی سپاه به اربیل خرسندیم امااصلاً چطور پهپاد صهیونیستی تونسته وارد کشور ما شده و بمباران کند؟ در حالیکه گفته شده هر پرنده‌ای از فواصل دورتر هم در رصد رادارهای ماست این موضوع هم باید بررسی شود
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      0 0
      باشه بررسیش میکنیم.
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    13 1
    مگه اسراییل با پهپاد به ایران حمله کرده؟
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      9 0
      بله
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    10 0
    خیلی حال داد موشک ها. انشاالله صدها عبری غربی رجوی تو اون پایگاه شیطانی, هولوکاست واقعی شده باشند.
  • نیما IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    7 0
    یکی از تحلیل هایی ابکی احمدی نژاد تحلیل معامله روسیه آمریکا بر سر اوکراین ایران بود باید برای احمدی نژاد آرزویی سلامتی کرد
  • DE ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    5 13
    پول این حرفارو میخورن دوازده تا موشک زدن بدون هیچ تلفاتی مشخصه مثل دفعه قبل هماهنگ کردن و بخاطر افکار داخلی این حمله رو انجام دادن. وگرنه اسراییل زده چرا به خود اسراییل موشک نزدین (:
    • پری مجرد 45 ساله IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      12 0
      با عرض معذرت خیلی حماری
  • سید فروزان CH ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    6 0
    منتظر بیانیه حشدالشعبی در حمایت از این عملیات و تو دهنی به صدر و الکاظمی و وزیر خارجه عراق هستیم
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    14 11
    عربهای عراقی حزب الله باشن یا بعثی . فرقی نداره یه نشت کثافتن که ۸ سال جوانهای ما رو کستن . الانم اگه برای ایران دم تکون میدن واسه اینکه محتاج کمک ایرانن. اگرنه همون اشغالهایی هستن که بودن .حالا هی بهشون لبخند تحویل بدین تا بیان مشهد ترتیب ناموس ایرانی رو بدن و واحد پولمون رو مسخره کنن. هرزه های جلاد
    • امید IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      9 7
      شما از وضع خودت تو البانی وتل اویوو صحبت کن ....خوری دو ملت مسلمان ایران و عراق به امثال شما نیامده مردم ایران و عراق متحدن فریب خوردگان اقلیم کردستان یادشان نرود ناموس انان را از چنگ داعش نجات دادیم
  • دلسوز IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    4 0
    اینجا داره خبر انفجار بزرگ چندوقت پیش در غرب کشور را تأیید میکنه.انفجاری ک درشبی بارانی سه استان صداشو شنیدن‌ .بااین حساب این حمله موشکی یک درصد اون ضربه را جبران نکرده. فقط انفجار در اسرائیل میتونه جواب اون ضربه بزرگ باشه‌‌. امیدوارم ک این اتفاق بیفته چون صهیونیست خيلي گستاخ شده
  • TR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    1 5
    فقط ما خوبیم چون خرج عراقیان وخانواده شهدای جنگ تحمیلی عراق میدیم وحتی بازسازی مناطق جنگی عراق رو داریم میدیم حق نداره حرف مفت بزنن اراضی مال ما ایرانیان هست هرچی دلمون میخواد باید انجام سی وخورده ای سال داریم تجهیزیشون میکنیم حق ندارن حرف مفت بزنن میبینم مواد رو واسرائیل جنایتکار رو
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 1
    درودبرجان برکفان وطنم. خداوندهرچه بیشتروبیشتربهتون عزت وسربلندی عطابفرماد. این صهیونیستها وآمریکائیها چیزی نیستن جزخونخوار هایی که ادامه حیات خودشون رو درنابودی دیگران می بینن. خدایانسل همشون روازروی زمین بردارتاامنیت درجهان حاکم بشه ان شاءالله.
  • بهنام IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    واقعا تاسف و شرم داره به کار رسانه و اطلاع رسانی کشور ما که اگه هفته های گذشته اسرائیل با بهپاد به مکانهایی توی ایران حمله کرده باشه !!! چرا مردم نباید بدونن که الان بتونن بیشتر و بهتر از این حمله موشکی علیه اسرايیل حمایت کنن از اول انقلاب ضعف سواد و کار رسانه ای در ایران بیداد میکنه بخاطر اینکه کاربلدان خونه نشین و فقط داشتن تسبیح و ریا و تزویر شده قوانین استخدام نیروی بی تخصص در همه امور
  • مردم IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 2
    داداش اماکن صهیونیسم تنها در شمال عراق نیستند ،در کشورهای عربی قطر و بحرین و پاکستان و ...نه پایگاه حتی سفارتخانه هم دارند ،دیوار کردها کوتاست و کسی نیست ازشان دفاع کند هر از گاهی موشکی پرتاب می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس