مراکز موساد در نزدیکی پایگاههای نظامی آمریکا در عراق هستند

یکی از رهبران برجسته سازمان بدر، در سخنانی از مراکز سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در عراق خبر داد و اعلام کرد که این مراکز در نزدیکی پایگاههای نظامی آمریکا در عراق هستند.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه،‌ محمد البیاتی، یکی از رهبران برجسته سازمان بدر، در سخنانی از مراکز سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در عراق خبر داد.

وی تصریح کرد:‌ همه این مراکز در مجاورت پایگاه‌های نظامی آمریکا در سراسر عراق قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

ایران حق دارد کانون‌های ناامنی علیه خود را از بین ببرد

وی افزود: دولت عراق مسئولیت آنچه رخ می دهد را برعهده دارد زیرا در زمینه حضور پایگاههای صهیونیستی در مجاورت پایگاههای آمریکایی اهمال کاری کرده است.

البیاتی تاکید کرد: اقلیم کردستان عراق به دلیل حضور ۳ گروه از اپوزیسیون های ترکیه ،‌ سوریه و ایران به محلی برای اقدامات خصمانه علیه سه کشور همسایه ترکیه، ایران و سوریه تبدیل شده است.

عضو سازمان بدر در بخش دیگری با اشاره به موضع گیری و اعتراضات به حمله به مراکز موساد در اربیل اعلام کرد: ما از آنهایی که به حمله به مراکز موساد در اربیل اعتراض کردند، در جریان حملات آمریکا علیه حشد شعبی یا جنایت ترور فرماندهان پیروزی در قلب بغداد، صدایی نشنیدیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ملت AU ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    امریکا با خوشحالی اعلام کرد که سفارتش مورد اصابت قرار نگرفته چون مزه موشک ایران را چشیده وموشکهای ایران از بالاسفارت آمریکا رد شده و به ساختمان پناه شده موساد در پشت سفارت اصابت کرده به همین راحتی
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    ایران باید بیانیه بده که کشورهای متخاصم، مراکز مثلا دیپلماتیکشون رو از مقرهای موساد جدا کنن و گرنه مسوولیت اقدامات ایران با خودشونه - باید رسانه رو مثل قبل نبازیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس