نجباء عراق: آفرین به دست های حیدری تان؛ پرده از لانه موساد برداشته شد

«الکعبی» در بیانیه‌ای با تقدیر از جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی به مقر سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) صهیونیستی در اربیل آمادگی خود را برای ارائه اسناد فعالیت و حضور موساد در اربیل اعلام کرد

به گزارش مشرق، اکرم الکعبی در این بیانیه تصریح کرده است: اقدام خانواده بارزانی در ماوا دادن به گروه‌های موساد صهیونیستی که دشمن عراق، ایران و ملت‌های منطقه است به هر طرفی این حق را می‌دهد که آنها را مورد هدف قرار داده و به حضور نامشروعشان پایان دهد.

الکعبی افزود: باید از وجود آنها (عوامل موساد) و حامیان پشت سر آنها سخن گفت نه از کسی که آنها را هدف قرار داد.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء ادامه داد: آفرین بر دست‌های حیدری تان؛ همان طور که در کنار عراق برای دفع خطر داعش ایستادید امروز با عراق می‌ایستید تا خطر صهیونیست‌های اشغالگر را دفع کنید و پرده از وجود پنهان آنها در کشور عزیز ما کنار زدید؛ از شما متشکریم.

در بخشی دیگر این بیانیه، الکعبی از پیشنهاد تشکیل کمیته تحقیق درباره حضور موساد در اقلیم کردستان عراق استقبال کرده و افزوده است: باید به این نکته توجه کرد که برای تحقق نتیجه مناسب غیر ممکن است که بارزانی و هواداران او یکی از طرف‌های کمیته تحقیق باشند زیرا او متهم و شریک این اتهام (مخفی کردن موساد در اقلیم کردستان) است بنابراین باید کمیته‌ای از جایگاهی بالاتر تشکیل شود که حاکمیت عراق را بر اربیل قوی‌تر کند و جلو سرپیچی آن را بگیرد. این کمیته باید منصف و بی طرف و متشکل از طیف‌های مختلف باشد که بتواند وارد اربیل شود و به بازرسی و تجمیع ادله بپردازد تا تصمیم مناسب عراق را اتخاذ کند.

وی افزود: اگر چنین کمیته‌ای تشکیل شود ما ادله، مستندات، نام‌ها و پایگاه‌های موساد را در اربیل ارائه خواهیم کرد. حضور بعثی‌های صدامی، مقرها و اسامی دشمنان عراق که این خانواده (بارزانی) به آنها پناه می‌دهد را نیز خواهیم داد، اما اگر کمیته تحقیق بی طرف نباشد، تبدیل به ابزاری برای مخفی کردن صهیونیست‌ها خواهد شد .

دو پایگاه سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) رژیم صهیونیستی در اربیل عراق بامداد یکشنبه هدف راکت و موشک قرار گرفت.

به دنبال این عملیات موشکی و راکتی گسترده، آژیر خطر کنسولگری آمریکا در اربیل کردستان عراق به صدا درآمد و تمامی پایگاه‌های نظامیان آمریکا در عراق به حالت آماده باش کامل درآمدند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس شب گذشته «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» قرار گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.

در این بیانیه آمده است: به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

برخی از منابع غیر رسمی روز یکشنبه اعلام کرده‌اند که در این حمله موشکی برخی از ماموران جاسوس رژیم صهیونیستی کشته یا زخمی شده‌اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    20 2
    هرکشوری موجب خدشه به امنیت کشورمان گردد و یا با دشمنانمان در ایجاد خدشه به امنیت مان همکاری کند سخت تقاص پس خواهد داد و این را خانواده بارزانی دقیق آویزه گوششان کنند که با تروریستهای ضد امنیت کشورمان همکاری و تعامل نداشته باشند و یا کسانی از عنوان مبارزه با تروریست برای خویش تعریف من در آوردی اردوغانی نکند
  • رضا IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    14 2
    مرحبا عمو اكرم ، حالا شد ! حشد شعبى و محور مقاومتى گفتند ، الكى كه نيست ، ضمن اينكه مسعود و مق … سگ كى باشند كه اعتراض كنند ؟! شرفاء عراقى اعم از شيعى و سنى چطور مى تونند حضور مستمر جهود جنايتكار رو در سرزمين مقدس شون تحمل كنند يا زير سبيلى ردّ كنند ؟! يه پيغام هم بايد براى الكاظمى فرستاد كه دو دوزه بازى نكنه وگرنه براش داريم !
  • انسان آزاده IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    11 2
    بترکونیدپایگاه هاشونو
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    11 0
    احسنت به رهبران نجباء بصیر مواظب نفوذی های بعثی در دولت عراق هم باشید.
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    13 2
    مرگ بر اسرائیل و مزدورانش خصوصا بارزانی های خبیث
  • علی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    11 2
    با سلام درود بر دلاور مردان سپاه پاسدارا انقلاب اسلامی، خداوند حافظ و نگهدار شما باشه
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    6 1
    سلام بر برادران دینی
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    6 1
    مرحبا نجبا زنده باد الکعبی
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    6 0
    درود بر مردان باغیرت عراقی
  • وهاب IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    4 1
    دو تا ساختمان رو با ده موشک زدم نگین کشته یا زخمی شدن بگین دود شدن رفتن هوا
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    7 2
    بارزانی ها نون ایران رو خوردند اون وقت به اسرائیل خدمت می‌کنند؟!! از سردار شهید سلیمانی خجالت نمی‌کشند؟حقش این بود که داعش به همه چیز اینا تجاوز می‌کرد تا اونوقت می‌فهمیدند جزای خیانت چیه. .
  • سروش IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    5 2
    اسرائیل جنایتکار موشکهای ما روزبروز بهت نزدیکتر میشن تا بالاخره رو سرت فرود میان. این معنی این حقیقته:مرگ بر اسرئیل
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 1
    اگر می خواهید تجارت کنید اگر میخواهید فعالیت و توسعه اقتصادی داشته باشید ثبات در حاکمیت کشورهای منطقه را باید مدنظر داشته باشید این حتی در نوع پاسخگوی شما هم مهم است امروز مهم است که خاورمیانه را از جنگ و حشت دور کنیم
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      0 0
      اگرروزی یکخرابکاری صورت بگیردامنیت برقرارنشودکی بایدسرمایه گذاری کند
  • مرتضی رفسنجانی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    1 0
    درود خدا بر دلاورمردان سپاه
  • CA ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    زنده باد. ببین چکار با این جامعه عراق کردن که هنوز چند سال از نجات کشورشون توسط حاج قاسم و سپاه قدس و حشدالشعبی نگذشته مسئولینشون این جور نمک نشناسی میکنن. دوران کوتاه امدن و صبر استراتژیک به سر اومده. از این به بعد میزنیم. دست مریزاد به نیروهای مسلح ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس