واکنش وزارت خارجه عراق به حمله سپاه به مراکز راهبردی اسرائیل در اربیل

وزرات خارجه عراق به اقدام ایران در هدف قرار دادن مرکز راهبردی صهیونیست ها در اربیل واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه عراق با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد که این وزارت حمله موشکی به استان اربیل در کردستان عراق را محکوم می کند.

وزارت خارجه عراق مدعی شد که در این حمله موشکی مناطق مسکونی هدف قرار گرفتند.

در این بیانیه آمده است که این حمله نقض آشکار حاکمیت عراق به شمار می رود و منجر به ترس شهروندان شده و موجب ناامنی و بی ثباتی در اقلیم کردستان و کل کشور عراق در این مرحله حساس است.

وزارت خارجه عراق با تجاوز خواندن این حمله مدعی شد که این اقدام امنیت عراق و ثبات ملت آن را مورد هدف قرار داد و نیازمند موضع یکپارچه برای مقابله با آن است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس؛ شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.

بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم، تکرار هرگونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    21 0
    حرامزاده داعشی . ایران اگه نبود که الان همتون ریخته بودین کشور ما تف به هر چی غرب پرسته حرامزادس
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      1 0
      دولت غربزده عراق هيچگاه چشم ديدن تضعيف شيطان را ندارد!!! ميدانيم كه شما بوديد كه سردار دلها و ابومهدي را به اربابانتان فروختيد...تف به اجنبي پرستان
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    24 1
    به دولت عراق هشدار می‌دهیم با پیروی از قرآن و اصول اسلام ناب، بر مدار حق حرکت کرده و بر علیه ملت مسلمان و مظلوم عراق که در چنگ دولتی این چنین فاسد و وابسته گرفتار شده اند، خیانتی مجدد نکند. ایران اسلامی، امروز آماده سرنگونی نظام فاسد و مستکبر جهانیست که عناصرش در خاک شما بر علیه ملت عراق و ملل منطقه جولان می‌دهند. در این آوردگاه جهانی برای تحقق دنیای بدون آمریکا، بی‌دقتی دولت فاسد عراق و پیروی کورکورانه از ارباب آمریکایی صهیونیستی‌اش، تبعات خوشی برای این دولت و دیگر نوکران شیاطین نخواهد داشت. جبهه جهانی مقاومت، به دنبال ارباب شماست و با نوکران دست‌نشانده کاری ندارد.
  • شیردل IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    18 0
    عجب چرا ترکیه رو یک بار محکوم نکردین کاسه لیسا چرا امریکا رو یک بار محکوم نکردین من دیگه مطمئن شدم که دولت عراقم تو شهادت سردار عزیز دست داشت نامردای بی شرف چوب این غلط ها تون رو میخورین هر روز باشه .چی کشید امیرالمومنین از دست شماها.
  • نیما IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    17 0
    حالا که جمهوریی اسلامی به پایگاه موساد حمله کرده نوکرآنها الکاظمی غیره دردشان آمده است
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    18 0
    امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند، نوچه هاش که باطبع ناتوانترن!
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    18 0
    ترکیه چند ساله خاک عراق را اشغال کرده پایگاه زده کردها را با هواپیما پهپاد و توپخانه قتل عام میکنه صدا از هیچکس درنمیاد دولت عراق کر و کور و لال هست حالا که ایران مقر اسراییل را زده و به گفته خودشان هیچکس آسیب ندیده همه فریاد وا کشورا واملتا سر داده اند این نشان میده ایران دقیق مقر اسراییل را زده
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    9 1
    پس معلوم می شود چرا وزارت خارجه عراق مرتب حملات ترکیه به شمال عراق را محکوم می کند چون مزدور است
  • DE ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    2 0
    الکاطمی جان شما اگر اجازه استقرار صهیونیست های فتنه گر رو ندید ما صدق دوستی شما رو باور میکنیم.اگر شما امنیت تون رو دوست دارید. ایران هم امنیت اش رودوست داریم پس لطفا مثل الهام خانم زیرزیرکی کرم نریزید و صهیونیست ها رو تو استین تون در غرب ایران پرورش ندید!
  • علي FI ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    2 0
    من عراقي هستم اين حكومت و وزير خارجش نماينده مردم عراق نيستند من از بمباران اربيل خيلي خوشحال هستم . ايران متشكريم
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      1 0
      باتشکر از شما آقا علی باید بگم روزی که عراق زیر ستم داعش بود و هست ایران باخون جوانانش به مدد عراقیهای برادر آمد اما بزرگترین سردار زمین سردار دلهای میلیونها انسان که مهمان عراق بود همراه ابومهدی مهندس غریبانه به شهادت رسیدند گویی این اسراییل بوده که با داعش جنگیده است ! ما میدانیم مردم شریف عراق حتی اکثریت کردها خوشحالند اما اینها به دشمن ما پایگاه دادند تا ایران راهدف قراردهند اما ماحق داریم از خودمان دفاع کنیم . افسوس رزمندگان عراق هم مورد بی‌مهری قرار گرفته اند واین رسم روزگار است که منافقین امت بادشمن همدست شوند .
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    2 0
    پررویی تا چه حد اگر امنیت عراق برای شما اهمیت داشت که کردستان عراق را لانه جاسوسان و دشمنان ملت ایران وعراق که بانیان داعش هستند نمیکردید. ما باید از شما شاکی باشیم شما که گفتید در خاک کردستان عراق صهیونیستی وجود ندارد وآنرا تکذیب کردید ما هم به شیوه خود نشان دادیم که هست
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    خفه شو مزدور کاسه لیس!! بیعرضگی و انفعال مردم عراقه که باعث شده شما خائنها به قدرت برسید با این پیام مشخص شد دست شما هم به خون سردار عزیز ما آلوده است
  • مجید IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    وزارت خارجه نباید منفعل باشد و جواب عراق را محکم بدهد
  • سید فروزان CH ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    1 0
    کلا وجود منطقه خودمختاری بنام اقلیم از پایه و اساس خیانت به ملت عراق است ، دولت و مختار صدر هم بحای گزافه گویی در فکر پاکسازی این منطقه باشند اکر غیرت دارند
  • فرشاد وظیفه IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    کارت پایان خدمت سربازی من رو هم بدین لطفا
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    آفای الکاظمی مگر اربیل تحت حاکمیت شماست؟؟؟؟
  • ح ش IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    الکاظمی نوکر خود آمریکا و اسرائیل هستش و کاسه لیسشون هستش
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    واقعا ادم میمونه چی بگه،فکر کنید اینهمه برا نجات عراق از دست داعش و اسرائیل تلاش کنیم بعد به شورای امنیت شکلیت بکنن..واقعا مسخره است..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس