هشدار جدی ایران به رژیم صهیونیستی

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس گفت: دوران بزن درو دیگر تمام شده است و اگر دشمنان تعرضی به خاک و منافع ایران داشته باشند حتما پاسخ درخوری را دریافت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سید نظام الدین موسوی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پاسخ موشکی سپاه به شرارت های رژیم صهیونیستی، گفت: دوران بزن درو دیگر تمام شده است و اگر دشمنان تعرضی به خاک و منافع ایران داشته باشند حتما پاسخ درخوری را دریافت خواهند کرد.

ببینید:

فیلم/ جزئیاتی از برخورد موشک به اماکن اسرائیل

وی با بیان اینکه طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدامات خصمانه‌ای که رژیم صهیونیستی علیه منافع کشورمان انجام داده واکنش نشان دهد، افزود: رژیم صهیونیستی مدت‌ها است که در مناطق مختلف به ویژه در سوریه نسبت به منافع و اتباع جمهوری اسلامی ایران تعرضاتی داشته که باید پاسخی را دریافت می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

ادعای منابع صهیونیستی درباره ایجاد شبکه اطلاعاتی موساد پیرامون مرزهای ایران

نماینده تهران در مجلس با تاکید بر اینکه صبر استراتژیک نیروهای مسلح ایران نسبت به تعرضات رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است، عنوان کرد: قرار هم نبوده که این صبر استراتژیک تا ابد ادامه داشته باشد و اگر رژیم غاصب صهیونیستی خطای دیگری را مرتکب شود قطعا با پاسخ قاطع‌تری مواجه می‌شود.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه اقدام نیروهای مسلح در موشک‌باران مواضع رژیم صهیونیستی در اربیل عراق کار به‌جای بود، اظهار کرد: این اقدام قطعا مورد حمایت آحاد ملت ایران و نمایندگان مجلس است.

موسوی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در هر سطحی آمادگی پاسخ به تعرضات را دارد، گفت: این اقدام مشخص کرد ایران به سطحی از آمادگی دفاعی رسیده است که هیچ متخاصمی نمی‌تواند منافع ملت ایران را به خطر بیندازد.

وی با بیان اینکه عملیات موشکی سپاه در اربیل عراق، عملیات دقیقی بوده است، گفت: طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده است موشک‌های نقطه‌زن سپاه به صورت کامل به اهداف برخورد کرده است و پاسخ دندان‌شکنی به تعرضات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی داده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    4 0
    اسراییل نابود خواهد شد
  • پویا IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    4 0
    لعنت خدا به اسرائیل پست فطرت، آرزو دارم روزی بتونم با این حیوانات درنده بچه کش بجنگم
    • ش. AE ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      0 0
      همه منتظر این روز هستیم
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    عالی
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    به این موشک پرانی به اصطلاح میگن گربه کشتن وآدم ترسوندن انتقام واقعی زدن موشک به پایگاههای داخل اسرائیل هست جنگ واقعی رو شروع کنید دیگر پیر وذله شدیم /یاعلی
  • نصر IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    فاصله ادلب مساوی فاصله با اراضی اشغالی است .تا اسرائیل بفهمد او را هم میتوانیم بزنیم . انشاءلله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس