واکنش پیروانی به جدایی آل‌کثیر و احضارش به کمیته اخلاق

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از وضعیت ورزشگاه آزادی پرداخت.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه شب پس از تساوی این تیم برابر ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر فوتبال با انتقاد از وضعیت استادیوم آزادی گفت: امروز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا بود اما شما الان وضعیت چمن و استادیوم آزادی را دیدید، وضعیت برق را دیدید، شاید از معدود جاهای دنیا باشد که اینطور است، اتفاق‌های خوبی نیست و به کسی هم نمی‌توان خرده گرفت.

پیروانی افزود: ما هم تحت فشار هستیم و اگر صحبتی می‌کنیم به خاطر تیم و هواداران است. متاسفانه امروز هم بدون حضور هواداران و در استادیوم خالی بازی کردیم. اگر قرار است تماشاگر نداشته باشیم در استادیوم شهید کاظمی که هم چمن آن بهتر است و هم نور آن قطع نمی‌شود بازی کنیم.

وی افزود: از مدیریت فعلی استادیوم که تلاش می‌کند تشکر می‌کنیم اما این همه سال هیچ تلاشی انجام نشد.

سرپرست پرسپولیس درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان، اظهار داشت: نمی‌دانم با توجه به مشکلاتی که هست می‌توانیم میزبان باشیم یا نه؟ با تیم‌های بزرگی هم‌گروه هستیم اما ما هم پرسپولیس هستیم و امیدوارم با انجام بازی‌های خوب نتیجه دلخواه را بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    2 0
    اینا رو ول کن بگو فرشا رو چی کار کردی
  • صمصام IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    1 1
    نبود var عدم زیر ساخت‌های مناسب مانند نور و چمن و اینترنت ممانعت از حضور خانم ها در ورزشگاه ها اینها سیاه نمایی نیست به خدا بلکه واقعیت‌های تلخ فوتبال ماست که باید رفع شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس