ماجرای گران‌فروشی بلیت اربعین توسط یکی از صنایع اصفهان چه بود؟

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ماجرای گران‌فروشی بلیت اربعین را توسط یکی از صنایع اصفهان تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به گران‌فروشی بلیت اربعین در اصفهان اظهار داشت: چهارشنبه شب یکی از مردم اصفهان در تماس با بنده از گران‌فروشی بلیت اربعین خبر داد.

وی با اشاره به جزئیات این گران‌فروشی گفت: یکی از شرکت‌های هواپیمایی تعدادی بلیت اربعین را در اختیار یکی از صنایع اصفهان قرار می‌دهد و این واحد صنعتی بلیت‌ها را بین پرسنل خود توزیع می‌کند و مازاد بلیت توسط فردی در بازار به قیمت ۱۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مذنب تصریح کرد: با اطلاع این شهروند موضوع به دفتر هواپیمایی مربوطه اطلاع داده شد و با همکاری دستگاه‌های امنیتی بلافاصله فرد اخلالگر دستگیر می‌شود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مازاد بلیت از این فرد گرفته شد، خاطرنشان کرد: کلیه مبالغ مازاد بر نرخ مصوب به زائران بازگردانده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلیت‌های باقی مانده برای فروش در سایت قرار داده شد، ادامه داد: قرار شد این فرد پای پروازها آورده شود و مازاد پولی که از زائران گرفته است، بازگردانده شود.

مذنب با بیان اینکه نرخ بلیت رفت و برگشت هواپیما به عراق ۸ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: تلاش شده پروازها افزایش پیدا کند و نظارت بیشتری انجام شود تا نرخ مصوب ۸ میلیون تومان بیشتر نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس