پهپادهای آمریکایی در رصد جنگنده‌های روسیه قرار گرفتند

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲ جنگنده این کشور پس از رصد پهپادهای آمریکایی بر فراز شبه‌جزیره کریمه، به آن‌ها اجازه نقض حریم هوایی مسکو را ندادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از رصد ۲ فروند پهپاد شناسایی آمریکا در جنوب غربی دریای سیاه خبر داد.

بر اساس اعلام این بیانیه، رصد پهپادهای شناسایی آمریکا توسط ۲ فروند جنگنده روسیه انجام شد.

مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه (NDCC) وابسته به وزارت دفاع این کشور امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای اعلام کرد که ۲ فروند جنگنده روسی این کشور موفق به رصد پهپادهای شناسایی آمریکا در جنوب غربی دریای سیاه و نزدیک شبه جزیره کریمه شدند.

مسکو در این بیانیه نوع پهپادهای آمریکایی را MQ-۹ Reaper و RQ-۴ Global Hawk اعلام کرد.

بر اساس بیانیه صادره از سوی مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، جنگنده های روسی در این عملیات توانستند پهپادهای شناسایی آمریکایی را از مرزهای این کشور دور کند.

مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه در این بیانیه می‌ افزاید: تمامی مراحل پرواز جنگنده های مذکور کاملاً منطبق با مقررات بین‌ المللی در رابطه با استفاده از حریم هوایی صورت گرفت و به پهپادهای شناسایی آمریکایی اجازه نقض مرز فدراسیون روسیه داده نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    فکر کردم در سوریه پهپادها رو رصد کرون، اومده بیخ گوشتون بزنیدشون
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس