رسانه‌های رژیم‌ صهیونیستی: اتهام‌زنی نتانیاهو به ایران خجالت‌آور است

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم افشای هرگونه دیدار سیاسی محرمانه بدون اطلاع خود را ممنوع کرد.

به گزارش مشرق، رادیوی رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کرد: "بعد از تنش بوجود آمده با لیبی، نتانیاهو به وزیران و وزارتخانه ها دستور داد که درباره هرگونه دیدار سیاسی محرمانه با دفترش در تماس باشند و هرگونه جزئیاتی (درباره آن) منتشر نشود؛ مگر با موافقت شخص خودش."

«الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی یکشنبه شب فاش کرد که یک هفته پیش با «نجلا منقوش» وزیر خارجه لیبی در شهر رم پایتخت ایتالیا دیدار کرده است.

افشای این خبر واکنش های زیادی را در سطح داخلی در لیبی و نیز در درون رژیم صهیونیستی به همراه داشت.

گروه‌ها، شخصیت‌ها و مردم لیبی یکشنبه شب در واکنش به دیدار وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر مخالفت خود را با هرگونه روابط با این رژیم اعلام کرده و تظاهرات کنندگان لیبیایی نیز پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند.

در پی افشای دیدار منقوش با کوهن، «عبدالحمید الدبیبه» نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی بامداد روز دوشنبه منقوش را از کار تعلیق و سرویس امنیت داخلی این کشور نیز وی را تا انجام تحقیقات ممنوع السفر کرد.

الدبیبه سپس منقوش را از کار برکنار کرد.

در درون رژیم صهیونیستی نیز «یائیر لاپید» و «بنی گانتس» سران ائتلاف اپوزیسیون و «میراف میخائیلی» رئیس حزب کار از جمله کسانی بودند که به کوهن حمله و تاکید کردند که او به خاطر اعلام شتاب زده این دیدار باید استعفا دهد و سیاست‌های حزب حاکم لیکود به روابط خارجی رژیم صهیونیستی آسیب‌های شدیدی وارد می کند.

نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی سپس با حضور در سفارت فلسطین از آرمان های فلسطین حمایت و بر مخالفت با برقراری روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مورد تقدیر وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین قرار گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس