کد خبر 1522570
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸
انهدام ۲ بالگرد در شرق اوکراین/ ۶ افسر ارتش کشته شدند

لیندا توماس گرینفیلد سفیر و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد: جنگ اوکراین یکی از موضوعات اصلی امسال مجمع عمومی سازمان ملل خواهد بود.

به گزارش مشرق، لیندا توماس گرینفیلد سفیر و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در سازمان ملل افزود که آلبانی به عنوان رئیس دوره ای شورای امنیت در ماه سپتامبر نشستی درباره اوکراین درحاشیه مجمع عمومی سازمان ملل برگزار خواهد کرد و ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین ممکن است در این جلسه شرکت کند.

سفیر آمریکا ادامه داد: همه ما خواهان صلح برای مردم اوکراین هستیم و من انتظار دارم فشار بسیار زیادی بر روسیه برای خارج کردن نیروهای خود از اوکراین خواهد بود.

قرار است هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سالانه سازمان ملل در ماه سپتامبر آغاز به کار کند.

گرینفیلد در خصوص کودتای نظامی در گابن نیز گفت: ما کودتای نظامی در گابن را محکوم می کنیم. هرگونه براندازی دولت دموکراتیک با استفاده از زور محکوم است.

سفیر آمریکا در خصوص عدم تمدید تحریم های کشور مالی نیز گفت: ما از تمدید نشدن این تحریم ها ناراضی هستیم و این یک نمونه دیگه از مانع تراشی از سوی روسیه است. روسیه به مردم کشور مالی توجه نمی کند. لغو تحریم ها علیه مالی می تواند به ورود تسلیحات به این کشور کمک کند که این امر به نفع دولت و مردم این کشور نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    سازمان ملل وظیفشو درباره جلوگیری از جنگ انجام نداد روسیه حمله کرد به اکراین کاری نکرد برای اتمام جنگ
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    مرگ بر سران کثیف ناتو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس