دیدار نبیه بری با علی باقری در بیروت

رئیس پارلمان لبنان امروز پنجشنبه در مراسم چهل و پنجمین سالگرد غیبت امام موسی صدر و دو یارانش گفت که امام موسی صدر طرفدار گفت‌وگو، صلح و وحدت بود و جنایت مخفی کردن او جنایت علیه لبنان است.

به گزارش مشرق، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در ادامه گفت که اگر دولت فعلی لیبی در تحقیقات ناپدید شدن امام صدر و دو یارانش همکاری نکند، آن را مسئول می‌دانیم.

به گزارش النشره، وی افزود: یکی از ویژگی‌های کاندیدای ریاست جمهوری این است که از محبوبیت مردمی برخوردار باشد، آیا گفت‌وگو بر سر انتخابات رئیس جمهور مشکل دارد؟

نبیه بری ادامه داد: ما همچنان روی وجدان ملی حساب باز می‌کنیم. چرا دو طرف ذینفع از گفت‌وگو در مورد انتخاب رئیس جمهور امتناع می ورزند؟

رئیس پارلمان لبنان خطاب به روسای احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف لبنان تصریح کرد: من از شما دعوت می کنم که ماه آینده برای گفت‌وگو به پارلمان بیایید و سپس جلسات علنی برای انتخاب رئیس جمهور خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما از جنبش امل می‌خواهیم که در همه سطوح در کنار حزب الله آماده دفاع از لبنان در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر باشد.

رئیس پارلمان لبنان با اشاره به توافق عربستان و ایران در چین تصریح کرد: ما مشتاقانه منتظر اجرای همه چیزهایی هستیم که در توافق پکن بین عربستان و ایران توافق شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس