کد خبر 1522817
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
فیلم | روایتی از دیدار هیات دولت با رهبر انقلاب

رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت سیزدهم در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به مناسبت هفته دولت با رهبر انقلاب دیدار کردند، یک خبرنگار این دیدار را روایت کرده است.

به گزارش مشرق،‌ در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به مناسبت هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت سیزدهم صبح چهارشنبه با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار، رهبر انقلاب رهنمودها و توصیه‌هایی را خطاب به دولت بیان کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تقدیر و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: با وجود کارهای اساسی تحسین‌برانگیز دولت، متأسفانه مسائل معیشتی مانند غبار مانع دیدن کارهای اساسی دولت است؛ لازم است تورم نامطلوب دو رقمی، هرچه ممکن است کاهش یابد و عدالت، کاهش فاصله طبقاتی، ثبات بازار، کاهش تورم ، ثبات نرخ ارز ورشد تولید؛ به عنوان شاخص‌ های مهم در همه تصمیمات و اقدامات دولت از جمله در برنامه هفتم توسعه، مورد توجه کامل قرار داشته باشد.

همچنین، رئیس‌جمهور نیز گزارشی از روند فعالیت‌های دولت ارائه کرد.

آیت‌الله رئیسی تمرکز دولت بر کار بی‌وقفه و پرهیز از درگیر شدن در حاشیه‌ها را سیاست دولت خواند و گفت: با کمک و مشارکت و نقش‌آفرینی خود مردم، پروژه دشمن برای منزوی کردن ایران در جهان و ناامید کردن مردم در داخل شکست خورد.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور نیز در این دیدارگزارشی از وضعیت شاخص‌های کلان اقتصادی و اهتمام دولت به شعار سال در چارچوب برنامه منظم بیان کرد.

در بخش دیگری از این جلسه نیز، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو نیز به بیان آخرین وضعیت و میزان پیشرفت طرح‌های بزرگ و در حال اجرا در بخش آب و برق کشور پرداخت.

در ادامه روایت یک خبرنگار از این جلسه را مشاهده می‌کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 0
    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه میتونه کمکم کنه انسانیت کنید کمکم کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس