کد خبر 1523553
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

به گزارش مشرق، احمدحسین شریفی در یادداشتی با عنوان فتنه‌گران و سخن‌گفتن از اصول متعالی انسانی، در کانال خود در ایتا نوشت:

دم زدن از اصول متعالی انسانی،‌ یکی از شگردهای همیشگی منافقان و منحرفان و فتنه‌گران بوده است. هیچ منافقی در تاریخ اسلام یافت نمی‌شود که خود را مخالف عدالت و آزادی و قانون و ... ‌معرفی کرده باشد!

آنان همواره از عدالت و قانون، شرافت و آزادگی و صلح و امنیت ... سخن گفته و می‌گویند! یعنی شعارهای آنان نیز شعارهایی پسندیده و ارزشمند است! به همین دلیل، در بسیاری از موارد نمی‌توان از راه شعارها و سخنان و نوشته‌ها، مؤمن و منافق و مصلح و مفسد را تمییز داد.

منافقان و فتنه‌گران را بیشتر باید از راه عمل و رفتار شناخت. آنان در حالی از قانون‌گرایی و عدالت سخن می‌گویند که هرگز تن به اجرای قانون درباره خودشان نمی‌دهند. در حالی که وظایف قانونی خود را انجام نمی‌دهند؛ هرگونه اجرای قانون علیه خودشان را مساوی با «استبداد» و «خفقان» و «دیکتاتوری» می‌دانند. وقتی به آنان گفته می‌شود چرا وظایف خود را انجام نداده‌اید، فریاد برمی‌آورند که شما می‌خواهید علم و عالمان و دانش و دانشگاهیان را در بند کنید و آزادی را از آنان بگیرید!

در حالی خود را مدافع اصول اخلاقی معرفی می‌کنند که بدترین بی‌اخلاقی‌ها را مرتکب می‌شوند. بدترین تهمت‌ها را به مخالفان خود می‌زنند و ناجوانمردانه‌ترین شایعه‌ها و دروغ‌ها را علیه مخالفان دامن می‌زنند! و در همان حال شعار زنده باد مخالف من و ...، سرمی‌دهند!

دائما علیه «استبداد» سخن می‌گویند اما خود در مقام عمل مستبدترین افرادند.

از «شرافت و کرامت انسانی» سخن می‌گویند، در حالی که ذهن و ضمیر و زبان و قلم خود را به استخدام استکبار و استبداد جهانی درآورده و ربات‌وار، بردگی و فرمانبرداری استکبار جهانی را می‌کنند و علیه ارزش‌های دینی و اسلامی قلم می‌زنند! آیا این شرافت است که از بیت المال مسلمین ارتزاق کنی، و در همان حال علیه اسلام و مسلمین قلم و قدم بزنی؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    2 1
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند اگر مردم خبر دار میشدن این ها پر رو نمی شدند
  • FR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    1 0
    این قبیل منافقین ضد انقلاب ضد ایران و ضد جمهوری اسلامی آنقدر نفرت انگیزند که اعصاب و روان فطرت های سالم و پاک را هم پریشان کرده اند و زندگی را تلخ و سمی … خدا لعنتشان کند
  • سید IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    1 0
    اصلاح طلبان تهوع آور هرگاه به قدرت می رسند آزادیخواه البته از نوع فرنگی آن می شوند و هرگاه به واسطه عدم اقبال مردم از قدرت به زیر کشیده می شوند عدالتخواه آن هم فراتر از عدل علی علیه السلام می شوند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس