مروی

تولیت استان قدس رضوی در دیدار هیئت اجرایی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» گفت: تجلیل از مجاهدان یک وظیفه همگانی است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مروی» تولیت استان قدس رضوی در دیدار هیئت اجرایی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»، با اشاره به اینکه برگزاری هفت دوره گذشته این اجلاس که با همکاری استان قدس برگزار شده، هرسال قوی‌تر از قبل بوده اذعان داشت، تجلیل از مجاهدان یک وظیفه همگانی است.

تولیت استان قدس رضوی همچنین به تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبائی» نماینده معزز امام راحل و مقام معظم رهبری در لبنان پرداخت.

حجت‌الاسلام مروی به پشتکار و خلاقیت‌ سید عیسی طباطبائی در احداث مراکز متعدد دینی، اجتماعی و فرهنگی اشاره و به برگزارکنندگان توصیه کرد، ابعاد شخصیتی سید عیسی طباطبائی به روش‌های مختلف برای آحاد مردم تبیین شود.

حجت الاسلام مروی همچنین به حضور گروه‌های پارلمانی کشورهای مقاومت و راه اندازی فراکسیون پارلمانی کشورهای مقاومت اشاره کرد و بیان کرد که به برکت امام رئوف و در جوار حضرتش این حضور و اجتماع باید مامن و پناهی برای آحاد مسلمین جهان شود و جمهوری اسلامی حمایت از تمام مستضعفان و مجاهدان را وظیفه خود می داند.

در ابتدای این دیدار که در دفتر تولیت آستان قدس برگزار شد، آقای طهرانی مقدم دبیرکل اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت گزارشی از هفت دوره گذشته اجلاس و دستاودها و تأثیرات ملی و بین المللی آن ارائه و از حمایت های بی دریغ تولیت آستان قدس رضوی تقدیر و تشکر کرد. وی در ادامه برنامه های اجلاس هشتم به ویژه تجلیل از سید عیسی طباطبائی را تشریح کرد و
به سایر اقدامات ستاد برگزاری اجلاس از جمله برگزاری نشست فراکسیون های مقاومت پارلمانی کشورهای منطقه و حضور هیئت های سیاسی و پارلمانی از کشورهای منطقه اشاره کرده و آغاز این حرکت مبارک را از برکات امام رئوف(ع) دانستند.

هشتمین اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت قرار است با حضور شخصیت های داخلی و خارجی در تاریخ ۲۴ شهریور در دامغان و ۱ الی ۲ مهر در مشهد مقدس برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    0 0
    ایکاش حمایت از مردم خود ایران رو هم وظیفه میدونست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس