پیمان جبلی نمایه

رئیس رسانه ملی به مناسبت پاسداشت حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی نماینده امام و رهبری در لبنان پیامی صادر کرد.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی به مناسبت پاسداشت حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی نماینده امام و رهبری در لبنان پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سخن گفتن پیرامون انسانی مخلص و مومن مانند حجت‌الاسلام حاج سید عیسی طباطبایی دشوار و سنگین است. ایشان به معنای واقعی کلمه، ترجمانی از کلمه اخلاص است و چونان سدی محکم و دیواری قابل اتکا نقشی بنیادین در جریان مقاومت لبنان و فلسطین دارد. حجت‌الاسلام طباطبایی خود را مخلصانه وقف اسلام، امام و ولایت کرده و در طول حدود نیم قرن فعالیت های گوناگون علمی، فرهنگی، اجتماعی و مبارزاتی چونان ستاره ای می درخشد و برگ زرین تاریخ روستای زرین آباد دامغان به شمار می آید.

ایشان در طول سالها خدمت در لبنان بارها مورد تجلیل و تفقد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفت و چه افتخاری از این تاییدات مکرر بالاتر است. حجت الاسلام طباطبایی نقشی محوری در جریان مقاومت در برابر نظام سلطه و خاصه صهیونیست ها داشته و دارد و توانسته در این سالیان پرفراز و نشیب در سرزمین مهم و حیاتی لبنان، جایگاهی رفیع و لنگرگاهی آرام برای مبارزان و رزمندگان جبهه اسلام داشته باشد. ایشان ارتباطات گسترده و متنوعی با تجمعات اسلامی لبنانی، فلسطینی و سوری دارد و اشراف شان بر مسائل منطقه ای کامل و مرجع مهمی برای مراجعات است. خداوند وجود شریف جناب حجت‌الاسلام آقای حاج عیسی طباطبایی را در ظل عنایات حضرت باریتعالی محفوظ بدارد. جا دارد از برگزارکنندگان این اجلاسیه ارزشمند و ارجمند بابت حسن سلیقه و برگزاری بزرگداشت مقام شامخ حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی قدردانی نمایم.

پیمان جبلی. رئیس سازمان صداوسیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس