کد خبر 1524382
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

به گزارش مشرق، «نسل زد» یا همان دهه‌هشتادی‌های خودمان به «شهروندان دیجیتال» معروفند. آن‌ها دائم با انواع وسایل ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی سروکار دارند. اما همین مسأله برایشان داستان شده و مشکلاتی روحی-روانی به‌وجود آورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • وطن پرست DE ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    28 0
    چرت نگید. شماها که حتی فیلم هاتونم مثل دوران چارلی چاپلین صامت و زیر نویس دار هست خیلی عقب هستید. در هر نسل یک پدیده تکنولوژیک اتفاق میوفته و هر نسلی هم اون رو هضم می کنه. مثل تلفون و تلویزیون نسل شماها. فکر کردید با گذاشتن اسامی مثل نسل ز و ... می تونید یک هیولا از نسل تازه ایرانی بسازید و همه اشتباهات و ناتوانایی های خودتون رو سر اینترنت خالی کنید؟ همه کشورهای پیش رفته الان قوانین خاص برای استفاده کودکان از اینترنت دارند الا کشور ما. جالبش اینجاست که وقتی رهبری این رو مطالبه کرد حدود ۲۵ سال پیش بود و اون موقع هیچکدوم از این کشورها حتی به این موضوع هم فکر نکرده بودند. شما ها ارزشی بودن و اطاعت از ولی فقط ژستتون هست برای پول دراوردن.
  • ایرانی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    5 0
    مگه این نسل هشتادی که میگین از کجا اومده غیر از این که با دیدن حرفهای چرند بعضی از مسعولین به اینجا رسیدن وقتی آقازاده‌ها تون توی فضای مجازی انواع و اقسام خودنمایی و بقول الان لاکچری بازی را نشان دادن که با پولهای باد آورده پدرانشان که در مملکت مرگ بر آمریکا سر می‌دادند ولی پسرانشان در همون آمریکا خوشگذرانی های آنچنانی را به نمایش می‌گذاشتند را ندیده اید که الان از دهه هشتادی ها ایراد میگیرید یه شعر توی کتاب فارسی دبستان در قدیم بود که می‌گفت روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خاست ......... ز که نالیم که از ماست که بر ماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس