دفاع بهتاش فریبا از دستیاران قلعه‌نویی: تیم ملی آلمان هم اینطور بود

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی در بازی با بلغارستان عملکرد مناسبی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا پس از برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل بلغارستان درباره این دیدار اظهار کرد: تیم ملی بازی خیلی خوبی را انجام داد. خط دفاع و هافبک بسیار خوب کار کردند. فکر می‌کنم که شایسته این پیروزی بودیم.

او ادامه داد: به نظرم مهدی طارمی در خط حمله موقعیت‌های زیادی را از دست داد. البته فکر می‌کنم یکی از موقعیت‌های او در شرایط آفساید بود.

مهاجم سابق تیم ملی درباره اینکه آیا بازی با آنگولا و بلغارستان به تیم ملی ایران کمک می‌کند یا خیر، گفت: کدام تیم حاضر است با او بازی کنیم؟ برخی مسائل این اجازه را نمی‌دهند که تیم‌های بزرگ با ما بازی کنند و مجبوریم که از فیفادی‌ها با این شرایط استفاده کنیم.

فریبا درباره غیبت سردار آزمون در این دیدار گفت: در هر اردویی قلعه‌نویی یکسری بازیکن را انتخاب می‌کند و آزمون مصدوم بود که در تیم بازی حضور نداشت؛ همین طور نورافکن و کریمی. مهم این است که نزدیک مسابقات جام ملت‌های آسیا نفرات اصلی را انتخاب کنید و با این شرایط سردار برای اردوی بعدی در دسترس خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال درباره انتقادها بر سر حضور هومن افاضلی و خداداد عزیزی در تیم ملی فوتبال گفت: چه کسانی انتقاد کردند؟ شما یادتان است که تیم ملی آلمان به ایران آمده بود؟ آنها یازده مربی داشتند. همه جای دنیا شرایط اینگونه است.

بهتاش فریبا درباره اینکه این دو قرار بود مشاوران قلعه نویی باشند اما در تمرینات حضور دارند، گفت: قرار نبود این دو مشاور باشند. آقای قلعه نویی در مصاحبه‌اش گفت هم مربی و هم مشاورند.

پیشکسوت فوتبال درباره پیش‌بینی آینده تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: کار خیلی سخت است. ژاپن، کره، عربستان و استرالیا مدعی‌اند و بازی برابر این تیم‌ها خیلی سخت است اما اینکه جزو چهار تیم پایانی هم باشیم خیلی خوب است. اگر جزو چهار تیم باشیم قطعا به فینال می‌رسیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    1 0
    از همه مهمتر شکم قلعه نویی است که در افساید می‌باشد ، والله خجالت دارد یک مربی ایم ملی اینطوری شکم داشته باشد واجب است فدراسیون هزینه کند برای برداشتن چربیهای شکم ایشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس