کد خبر 1524648
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
مسکو: ۲۱ حمله اوکراین دفع و ۶۳۰ نظامی کشته شدند

وزارت دفاع روسیه می‌گوید در عرض بیست‌وچهار ساعت گذشته ۲۱ عملیات تهاجمی ارتش اوکراین علیه نیروهای خود را دفع کرده و نظامیان کی‌یف متحمل تلفات حدوداً ۶۳۰ نفری شدند.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) نیز آمار جدیدی از تلفات و خسارات ارتش اوکراین در جریان درگیری با نیروهای این کشور،‌ طی بیست‌ و چهار ساعت گذشته ارائه کرد.

وزارت دفاع روسیه گفت که حداقل ۲۱ عملیات تهاجمی نظامیان اوکراینی به مواضع نیروهای روسیه در محورهای جنوب دونتسک، کوبیانسک، زاپروژیا، کراسنی‌لیمان و خِرسون طی یک روز دفع شدند.

این وزارتخانه در ادامه توضیح داد که در جریان مقابله نیروهای روس با حملات ارتش کی‌یف در محورهای مذکور، بیش از ۶۳۰ نظامی اوکراینی کشته و حجم زیادی از تجهیزات جنگی آنها نابود شد.

در این بیانیه آمده است که یک انبار مهمات صحرایی متعلق به نیروهای مسلح اوکراین در منطقه شهر نوودونتسکویه در جمهوری خلق دونتسک نیز در حملات هوایی روسیه از بین رفت.

پیش از این، یک نظامی ارتش اوکراین به روزنامه «کی‌یف پست» گفته بود: «هر صد متر از زمینی که به دست می‌آوریم به معنای چهار تا پنج پیاده‌نظام است که صفوف را ترک کرده‌اند. این میانگین تلفات است».

وی درباره آنچه در جریان ضدحملات در حال رخ دادن است، توضیح داد: «تا زمانی که ایستاده‌ایم و حرکت نمی‌کنیم می‌توانیم بگوییم تلفاتی وجود ندارد؛ ممکن است برخی جراحات جزئی باشد. به محض آن که به جلو می‌رویم، تلفات سنگینی وجود دارد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    1 0
    :)) باشه
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    2 4
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین و روسیه بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
    • عاشق ایران IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      4 1
      ووظیفه ثابتت لجن پراکنی وهمان روس ستیزی بی چون وچرای درفضای مجازی،زل نس کی رادریاب!
  • عمیر IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    4 1
    امروز یه کلیپ دیدم تو هیفده ثانیه دو تا پهپاد تروریستای روسی منهدم شد این فقط نیمی از روی جنگ بود که اینجا حتی بازخورد هم نمیشه ، زنده باد اوکراین که دلیرانه در حال پیشرویه ✌
  • عمیر IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    1 1
    اینجا هرروز افتاب از سمت مشرق روسیاه طلوع میکند 😉
  • عمیر IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    1 4
    حیف نیست این نظامیای اوکراین جونشو از دست دادن بعد اینجا روسوفیلا زنده ان ؟
    • ممد اس اس IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      1 1
      هرکسی باید به فکر وطن و ملت خودش باشه الان منفعت کشور ما در شکست مختصر اکراین است
    • سروش IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      1 1
      خب تو که اینجا عرعر می کنی برو !!!! چپیدی زیر ملافه میگی لنگش کن؟؟؟؟؟ حیف نیست دوستانت دارند تیکه پاره میشن تو خودت رو اینجا جر میدی؟؟؟؟؟؟ اون هم با بی خاصیت ترین روش خب اگر مردی برو؟؟؟؟ اکراین خودش با غرب جنایتکار و خشونت پیشه و نژاد پرست با خلق و خوی نازیسمی متحد شد و گرنه داشتند مثل آدم در صلح زندگی میکردند با صلح و دوستی و آرامش!!!!
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    2 1
    روسیه باید از ارتش سوریه و اشخاص معروفی چون سورویکین که سوریه را از دست داعش نجان دادند استفاده کند حداقل 30 هزار نیروی ارتش سوریه به این منظور لازم می باشد
  • احمد IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 4
    پوتین جان کارت تمومه اوکراینی ها به خاطر وطنشون هر کاری میکنند
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    2 0
    عزیزان بجای طرفداری از اوکراین یا روسیه سعی کنید درک درستی از بروز چنین فاجعه ای داشته باشید وریشه های آن را بشناسید که اگر بدون دانش وآگاهی وارد چنین مهلکه ای شوید سرنوشتی جز هلاک شدن در بر ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس