تورنمنت بین‌المللی بوکس| ناداوری عجیب، حق موسوی و شریفی را پایمال کرد

ناداوری واضح در مبارزات موسوی و شریفی موجب شد تا این دو بوکسور کشورمان با کسب مدال برنز به کار خود پایان دهند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های بین‌المللی گروزنی از روز سه‌شنبه با حضور ۱۴۰ بوکسور از کشورهای صاحب سبکی چون روسیه، ازبکستان، قزاقستان، بلاروس، ارمنستان، ترکیه، قرقیزستان و ... آغاز شده و پنج روز ادامه خواهد داشت.

اشکان رضایی، مسلم مقصودی، شاهین موسوی، سالار رادمرد، سیدعلی سیدصدری و طوفان شریفی؛ بوکسورهای اعزامی کشورمان به این مسابقات بودند. حسین‌ نهرودی و فروتن گل‌آرا نیز این نفرات را هدایت کردند.

پنجشنبه شب مبارزات مرحله نیمه‌نهایی برگزار شد و سیدشاهین موسوی در وزن ۸۰ کیلوگرم به مصاف "منصور ترمولائف" روس رفت و در حالیکه در هر سه راند از حریف برتر بود با رای عجیب داوران بازنده شد تا از صعود به فینال بازمانده و صاحب مدال برنز شود.

شاهین پیش از این در دور نخست استراحت داشت و سپس برابر "آکیم‌بایف" از قزاقستان ایستاد و در هر سه راند برتری کاملی بر حریف داشت و برنده شد.

سپس، طوفان شریفی در نیمه‌نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم روی رینگ رفت و مقابل "پرویز کریموف" از تاجیکستان رفت و او نیز که در هر سه راند با ضربات سنگین خود، حریف را سردرگم‌ کرده بود، با رای ناباورانه داوران بازنده اعلام‌ شد.

شریفی برای رسیدن به نیمه‌نهایی، پس از استراحت در دور نخست مقابل "دوکیوف" از روسیه پیروز شد.

قضاوت‌های این تورنمنت به حدی ضعیف بود که اعتراض بسیاری از مربیان و سرپرستان تیم‌ها را به همراه داشت.

با این اوصاف تیم اعزامی کشورمان با ۲ مدال برنز شاهین موسوی و طوفان شریفی به کار خود در مسابقات فوق پایان داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی با غیرت IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 0
    این کشورهای اسیای مرکزی یا همان پس مانده های شوروی سابق در تمام مسابقات از هیچگونه نامردی و ناجوانمردی در حق مبارزان رقیب به خصوص ایرانیها کم نمیگذارند. باخت به ایرانی ها کلا اینها را زیر و رو میکند.در المپیک به یاد داریم که در کشتی بین احسان لشکری و حریف ارمنی وقتی دید حریف احسان لشکری نمیشود با سر کوبید تو صورت احسان لشکری و " دیسکالیفه" شد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس