کد خبر 1525152
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
راننده زیرگیر در تظاهرات مخالفان نتانیاهو آزاد شد

پلیس رژیم صهیونیستی از آزادی راننده یک خودروی سواری خبر داد که در جریان تظاهرات مخالفان بنیامین نتانیاهو در تل‌آویو، تعدادی از معترضان را زیر گرفته بود.

به گزارش مشرق، در شرایطی که زیر گرفتن تعدادی از معترضان با خودرو طی تظاهرات در تل‌آویو خبرساز شده، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که راننده این خودرو قصدی برای زیر گرفتن افراد دیگر نداشته است.

به گزارش روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، راننده این خودرو که به دلیل زیر گرفتن تعدادی از معترضان بازداشت شده بود، بعد از انجام بازجویی و تحقیقات، آزاد شده است.

به روایت این رسانه رژیم صهیونیستی، ماموران پلیس ترافیک (حمل و نقل) این رژیم پس از بررسی‌ها و تحقیقات از این راننده به این نتیجه رسیدند که او قصدی برای زیر گرفتن معترضان نداشت.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آنها روایت راننده درباره حادثه زیر گرفتن معترضان در تل آویو را پذیرفتند. این راننده ساکن فلسطین اشغالی گفته بود که او دچار اشتباه شده و «پدال گاز را با پدال ترمز قاطی کرده بود».

رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی در ابتدای روایت خودشان از حادثه زیرگیری بامداد یکشنبه (به وقت تهران) گزارش داده بودند که یک خودروی حامی بنیامین نتانیاهو»نخست‌وزیر این رژیم به معترضان در تل‌آویو حمله کرد و آنها را زیر گرفت..

تصاویر منتشرشده از تظاهرات ضد طرح تغییرات قضائی نتانیاهو نشان می‌دهد، هنگامی که معترضان بزرگراه آیالون را مسدود کردند، یک خودرو تعدادی از آنها را زیر می‌گیرد. روزنامه «هاآرتص» خبر داد که حداقل ۵ نفر آسیب دیده‌ و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در همان ساعت اولیه به این حادثه واکنش نشان داد و مدعی شد: «ما قویاً تمام اشکال خشونت را محکوم می‌کنیم و از همه می‌خواهیم که خویشتن‌داری کنند».

زیر گرفتن تعدادی از معترضان در تل‌آوی در شرایطی انجام شد که شامگاه شنبه (دیشب) در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی برای سی‌وششمین هفته متوالی علیه نتانیاهو و طرح جنجالی تغییرات قضائی وی تظاهرات‌ برگزار شد.

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو پس از روی کار آمدن به ‌رغم اعتراضات گسترده تلاش‌هایی را برای تصویب طرحی تحت عنوان اصلاحات قضایی آغاز کرد تا دستگاه قضایی این رژیم را تضعیف کند.

مخالفان نتانیاهو می‌گویند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که علیه او اتهاماتی قضایی مطرح است، سعی دارد با تصویب کامل طرح مذکور از محاکمه فرار کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 0
    باید هم آزاد میشد چون این بنده‌ خدا آدم وطن پرستی بود، دقیقا عکس ایران که اجازه میده خائنین و وطن فروشها تریبون داشته باشن به سلبریدی های دوزاری بها میده ولی وطن پرست ها و اسلام گراهای واقعی که معقولانه حرف میزنن رو بایکوت میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس