کد خبر 1525201
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
حمله راکتی به یک شهرک صهیونیستی در شمال کرانه باختری

گروه موسوم به «العیاش» که در ماه‌های گذشته در شمال کرانه باختری اعلام موجودیت کرده، اعلام کرد یک شهرک صهیونیستی را در کرانه باختری هدف حمله قرار داده است.

به گزارش مشرق، گردان «العیاش» مستقر در شهر جنین (شمال کرانه باختری)،‌ صبح امروز (یکشنبه)، اعلام کرد شهرک صهیونیستی «رام‌ اون» در منطقه «الجلبوع» را با راکت «قسام۱» هدف قرار داده است.

این گروه ضمن اعلام حمله راکتی به شهرک رام اون، اعلام کرد علی‌رغم شرایط امنیتی دشوار، کمبود امکانات، محدودیت‌های امنیتی شدید، همچنان به مقاومت ادامه خواهد داد و کرانه باختری را برای اشغالگران به جهنم تبدیل خواهد کرد.

این گروه وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که به‌تازگی اعلام موجودیت کرده است، در واکنش به گزارش رسانه‌های صهیونیستی درباره بازداشت اعضای این گردان، تاکید کرد: «هیچ یک از مجاهدان ما نه شناسایی شده‌اند و نه دستگیر».

گردان العیاش در ادامه افزود آنچه اشغالگران در خصوص دستگیری اعضای این گردان ترویج و تبلیغ می‌کنند، بازارگرمی برای یک پیروزی ساختگی، تلاش برای پنهان کردن شکست و راضی نگاه داشتن طرفداران راستگرایشان است.

این گروه در عین حال تاکید کرد اسرای فلسطینی مانند مسجد الاقصی خط قرمز هستند و نمی‌توان در قبال آن‌ها ساکت ماند و مجاهدان فلسطینی در زمان مناسب واکنش نشان خواهند داد.

گردان عیاش پانزدهم ماه گذشته میلادی نیز از حمله راکتی به شهرک صهیونیستی شاکد در شمال کرانه باختری اشغالی خبر داده بود.

این گروه مستقر در جنین در تاریخ بیست و هفتم ماه جولای نیز مسئولیت حمله راکتی به شهرک رام اون را برعهده گرفته بود.

رسانه‌های صهیونیستی نهم ماه جولای تایید کرده بودند که دو راکت از منطقه جنین به سمت شهرک صهیونیستی شاکد شلیک شده است.

طی سه ماه گذشته شلیک ۶ راکت در کرانه باختری رصد شده است. عملیات‌های شلیک راکت، کیفیت مواد استفاده شده برای ساخت راکت‌های دست‌ساز در هر حمله بهبود یافته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس