پشت پرده شکل‌گیری اغتشاشات 1401 در مستند «اختاپوس»+فیلم

مستند «اختاپوس» با محوریت نمایش پشت پرده اغتشاشات و کارزار نبرد اطلاعاتی آمریکا در ایران جمعه ۲۴ شهریور حوالی ساعت ۱۷ از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش مشرق، چگونگی شکل‌گیری یکی از گروهک‌های تروریستی و جاسوسی در ایران تحت امر سرکردگانی در آمریکا و روشن کردن آتش اغتشاشات از شهریور ۱۴۰۱ در این مستند مورد توجه قرار گرفته است.

شهریور سال گذشته زمانی که کارزار رسانه‌ای دشمن علیه حجاب و عفاف کلید خورد، اختاپوسِ سازمان‌های جاسوسیِ دشمن بازوهایش را تا عمق تهران گسترد و تلاش ‌کرد تا ماه‌ها آتش اغتشاشات روشن بماند.

پیدا کردن سرنخ‌هایی از رازهای یک شبکه بزرگ ضدامنیتی، سازمان اطلاعات فراجا را به کشف توطئه‌هایی رساند که از خاک امریکا هدایت می‌شد.

این مستند با حضور برخی از اعضای یک گروهک تروریستی در ایران به بررسی دقیق شکل‌گیری این تیم جاسوسی و چگونگی رهبری اغتشاشات از خارج از ایران توسط افراد مشهوری می‌پردازد.

مستند «اختاپوس» با روایت داود نماینده در معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا و موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر تهیه شده و مجری طرح تولید آن، موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است که به همت شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • FR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    2 42
    هر که با ال علی در افتاد ور افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس