کد خبر 1453007
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
اصلاح‌طلبان با بیانیه‌های عقده‌گشایانه راه به‌جایی نمی‌برند

در ۴ ماه اخیر اصلاح‌طلبان به‌عنوان حامی اغتشاشگران در نقش‌های مختلف پا به پای اغتشاشگران آگاهانه یا ناآگاهانه به‌عنوان بازوی داخلی سعودی اینترنشنال نقش آفرینی کرده اند.

به گزارش مشرق، سیدعبدالله متولیان طی یادداشتی درروزنامه جوان نوشت: مروری بر وقایع اتفاقیه ماه‌های اخیر به خوبی نشان می‌دهد که اقدامات و مطالبات عده‌ای محدود و معدود آشوبگر و اغتشاشگر (مطالبه بی بند وباری، تجزیه‌طلبی، کشتار بی رحمانه مردم، قرآن سوزی و حمله به نمادهای دینی و فرهنگی ) که با سازماندهی و مدیریت علنی سرویس‌های جاسوسی «ائتلاف غربی، صهیونیستی، وهابی» و هدایت آشکار امپراتوری رسانه‌ای آنان همراه بوده است، هیچ نسبت و سنخیتی با نارضایتی، مطالبات و اعتراضات مردم در زمینه‌های معیشت و رفع فقر، فساد، تبعیض، تورم، گرانی، بیکاری و... ندارد و در واقع پیاده نظام دشمن برای غبارآلود کردن فضای عمومی جامعه و به میدان آوردن مردم و ایجاد دوقطبی و چند قطبی‌های کاذب و دروغین (نظیر مردم/نظام و... ) هستند. ائتلاف دشمنان ایران در بزرگ‌ترین جنگ ترکیبی تاریخ، قصد داشته و دارند تجربه ناموفق و شکست خورده خود در سوریه را در ایران تکرار کنند.

آنچه که در این میان تعجب‌برانگیز و بلکه تأسف‌برانگیز است مواضع و اقدامات اصلاح‌طلبان در ارائه تحلیل‌های غلط و هم‌سویی با رسانه‌های خارجی (مؤثر در دامن زدن به اغتشاش‌ها نظیر سعودی اینترنشنال، بی‌بی‌سی و... ) است. ردپای علنی اصلاح‌طلبان در جای جای وقایع و رخدادهای اخیر به عیان مشهود و انکارناپذیر است: ۱- اوضاع جاری کشور به اذعان بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی نتیجه سوءمدیریت، ناکارآمدی، بی برنامگی، عدم توجه به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی و برجام‌زدگی دولت قبل و اصلاح‌طلبان به‌عنوان مسببان وضع موجود است که سقوط ۱۷ پله‌ای کشور از جایگاه شصتم به هفتاد و هفتم شاخص‌های رشد و توسعه انسانی در میان کشورهای جهان، تنها یک نمونه از آنها است.

به‌رغم گذشت بیش از یک سال از عمر دولت دوازدهم، کشور و مردم هنوز باید هزینه‌های ناشی از تعهدات بدون پشتوانه، آثار ویرانگر ارز ۴۲۰۰ تومانی، بدهی‌های کلان، افزایش نقدینگی و چاپ اسکناس بدون پشتوانه و... را بپردازند. ۲- در حالی‌که دولت سیزدهم با پرهیز جدی از ورود به حاشیه ها، از همان روز نخست با تمام نیرو و توان در جهت حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید و... وارد میدان شده است، برابر اسناد موجود، دستگاه رسانه‌ای اصلاح‌طلبان برای پیگیری پروژه غلبه حاشیه بر متن (نظیر برجسته‌سازی «گشت ارشاد»، «حجاب اجباری» و... ) و تلاش برای درگیرکردن دولت در حاشیه‌ها، نقش پررنگ و اصلی را بازی کرده و حاشیه‌سازی‌های اصلاح‌طلبان یکی از مهم‌ترین عوامل انگیزشی و موج سواری دشمنان خارجی در طراحی و برپایی اغتشاشات و امیدواری آنان به فروپاشی و تجزیه ایران بر اساس الگوی سوریه بوده است. ۳- در ٤ ماه اخیر نیز اصلاح‌طلبان به‌عنوان حامی اغتشاشگران در نقش‌های مختلف که به بعضی از آنها اشاره می‌شود پا به پای اغتشاشگران آگاهانه یا ناآگاهانه به‌عنوان بازوی داخلی سعودی اینترنشنال نقش آفرینی کرده اند: الف: همراهی با اغتشاش گران در تبدیل ماجرای درگذشت مهسا امینی به پروژه‌ای بزرگ با صدور بیانیه سران اصلاحات و اعلام مواضع عجولانه و تحریک آمیز.

ب: پیگیری خط تردید در گزارشات پزشکی قانونی و فراجا (پس از روشن شدن حقیقت فوت مهسا امینی ناشی از بیماری) و پیگیری پر آب و تاب و ایفای نقش دو خبرنگار روزنامه شرق و سایر رسانه‌های اصلاح طلب.

پ: تحریک افکار عمومی با دادن آدرس غلط درباره ریشه، منشاء و دلایل اغتشاشات و کم رنگ کردن نقش دشمنان خارجی در جنگ ترکیبی.

ت: پوشش گسترده خبری اغتشاشات و استفاده از عناوین جعلی و دروغین «اعتراضات مردمی به جای اغتشاشات‌» که مروری بر عناوین صفحات نخست روزنامه‌های اصلاح‌طلب در این مدت گویای این مدعاست. حتی خاتمی با تکرار شعار اغتشاشگران آن را نویدبخش آینده خوب دانست که باید قدر معترضان (بخوانید آشوبگران) دانسته شود! ج: جلوگیری از فروکش کردن آشوبگری و اغتشاش و تلاش برای زنده نگه داشتن آشوبگری تا حصول نتایج دلخواه با آتش زیر خاکستر خواندن اعتراضات مردمی! (بخوانید آشوبگری اغتشاشگران). چ: تلاش برای امتیازگیری از نظام با تهدیدهای پنهان و آشکار اصلاح‌طلبان (نظیر: «هشدار به انقلاب»، «تغییرات بنیادین»، «رفتار رادیکال و غیر قابل کنترل معترضان‌» و... ) به پایان کار نظام در گزارشات و گفت‌وگوهای رسانه‌های اصلاح طلب. خ: تلاش گسترده رسانه ای، حقوقی و... برای تطهیر محاربین و جلوگیری از اجرای احکام صادره و مجازات آنان. د: تلاش وسیع برای رسمیت بخشی و وزن دادن به آشوبگران تحت عناوینی نظیر آشتی ملی، ضرورت آزادی و پرهیز از محاکمه و مجازات آشوبگران و... و عنوان کردن این مطلب که شرط ایجاد آرامش در جامعه آزادی بدون قید و شرط همه آشوبگران است.

ر: تلاش رسانه‌ای برای کم اهمیت نشان دادن و تقلیل آثار منفی آشوبگری، خسارات، تخریب‌ها، کشتارها، بی حرمتی‌ها، رفتارها و اقدامات وحشیانه آشوبگران. س: پیگیری خط تشکیک و تردید در احکام قضایی صادر علیه محاربین و افرادی که بی رحمانه‌ترین و وحشیانه‌ترین قتل‌ها را مرتکب شده‌اند. ش: کمک به احساسی کردن فضای عمومی کشور و مظلوم نمایی و بی‌گناه معرفی کردن قاتلان و محاربین. ص: تلاش برای مقصر معرفی کردن نظام در علل بروز اغتشاشات و نحوه برخورد با مطالبات آشوبگران.

همه موارد مذکور مستند به گزارشات، گفت‌وگوها، یادداشت‌ها و تیترزنی‌های روزنامه و سایت‌های اصلاح طلب و مواضع برخی اصلاح‌طلبان در دنیای مجازی است. اینک سؤال جدی مردم و افکار عمومی این است که علل همراهی تمام عیار اصلاح‌طلبان (رسانه ای، بیانیه، تحرک گسترده در دنیای مجازی و... ) با آشوبگران چیست؟ چرا آنان چشم خود را بر «بیش از ۶۰ شهید امنیت کشور»، «عملیات‌های تروریستی شاهچراغ، اصفهان و ایذه با بیش از ۲۰ شهید»، «سلسله عملیات‌های بمب‌گذاری و انفجار»، «کشف و دستگیری چندین باند تروریستی»، «کشف موارد متعدد وارد کردن گسترده سلاح و مهمات برای اهداف پروژه جنگ ترکیبی»، «دستگیری جاسوسان»، «ویرانگری و هرج و مرج طلبی آشوبگران»، «خط تجزیه‌طلبی و به آشوب کشاندن شهرهای برخی استان‌های مرزی»، «مطالبه هرزگی و بی بند و باری»، «حمایت‌های علنی دلقک‌های اجاره‌ای و رسانه‌های غربی و عربی» و... بسته اند؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    اسهال طلبان دنبال آشوب ،اغتشاش و فتنه می گردند. این اسهال طلبان وقتی رای نمی آورند ، ناراحت می شوند و قصد دارند مملکت را بریزند بهم . همچون هاشمی رفسنجانی ملعون که سال ۸۸ بخاطر شکستی که در انتخابات خورد ، فتنه ی ۸۸ را ایجاد کرد و موسوی و کروبی را تحريک و تشویق به آشوب و فتنه می کرد. لعنت خدا بر او باد تا ابد.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    اغتشاشات با بیانیه خاتمی شروع و مجددا بعد از شکست پروژه با بیانیه خاتمی پایان یافت. بگو پشت پرده اصلی اغتشاشات همین افسادگران افسار گسیخته اند حضور دکتر رئیسی در قوه مجریه و قطع شدن دست نئومنافقان از قدرت منشا همه حوادث هست با هر سیاست ماکیاول گونه ای.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    بهتره بجای کینه توزی و اتهام زنی و فرار به جلو،واقعیّات و خطاهایمان را بپذیریم،با یک آسیب شناسی علمی،در پی حلِّ بحران باشیم. لطفا از سخنان تفرقه انگیز بپرهیزید.
  • سید IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    در واقع اوباش به دودسته اصلی تقسیم می شوند که البته هر گروه می تواند از بخش های جزئی تری هم تشکل یافته باشد و اما آن دو دسته اصلی عبارتند از: یکی اوباش و اراذل یقه چرک که عملیات کف خیابان ها را انجام می دهند مانند شعبان بی مخ ها و پری بلنده ها و دسته دیگر اوباش و اراذل یقه سفید مانند اصلاح طلبان تهوع آور که در پوشش خبرنگار و روزنامه نگار و یا بعضاً در دانشگاه ها به عنوان استاد نفوذ که در واقع جاسوس دشمن هستند و اصلاح طلبی را بستری مناسب برای خباثت ها و خیانت های خود دیده اند!!!!
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    اصلاح‌طلبان خائن ذخایر صهیونست
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    اصلاح طلبان همیشه دنبال معامله باغرب که.در اضاع خدمت به انها ازحمایت انها درکسب قدرت برخوردار باشند وباکمک هم مردم رافریب دهنداصلاح طلبان روشنفکران مسلمان نما هستند که نه برای دین .که دین را نردبان دنیای خود میکنند
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    منافقین هم در سال 60 چون خودرا بی آینده دیدند با فریب جوانان به جان مردم کوچه وبازار افتادند وشد آنچه شد.اینها هم با گند ی که به اقتصاد واجتماع وفرهنگ زده و نهایتا" باشکست برجام بی فرجام می خواهنداز رو دست آن عتیقه هاتقلب کنند! حماقت نجومی مگر شاخ ودم دارد یقین پیدا کرده اند با آگاهی مردم چون دیگر دیگی برای آنان نخواهد جوشید با بی تقوایی تمام با پشت کردن به مردم می گویند پس...
  • كارشناس IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    قسم مي خورم كه تمامي افسادطلبان در خط آمريكا و اسرائيل هستند و همگي را بايد اعدام كرد چون اعلان نوعي جنگ به دولت جمهوري اسلامي ايران داده اند.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    پاراگراف آخر که نوشته اصلاح طالبان چشمان خود را بسته اند کاملا اشتباه است‌ اتفاقا باز است و دارند حمایت علنی هم از اغتشاشگران و تروریست ها میکنن.
  • حسن IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    اصلاح طلبان تندرو دراصل دنبال ساقط کردن نظام مقدس اسلامی بانفوذ به مجلس وریاست جمهوری وادرات دیگر است هستند وخیال میکردندباحمایت ازاغتشاش گران میتوانند به این خواسته برسند اماملت تودهنشان زدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس